שתף קטע נבחר

בהפועל י-ם ממתינים בדריכות להודעת סטודמאייר

כוכב ה-NBA אמור להודיע מחר (ב') רשמית לגבי עתידו ובקבוצה מחכים לראות אם יחליט להצטרף כשחקן. אם ישיב בחיוב יצטרף להעביר לאורי אלון את המניות שבבעלותו

הפועל ירושלים מחכה בקוצר רוח להחלטה שיפרסם אמארה סטודמאייר לגבי עתידו. כוכב הNBA יכנס מחר (ב') מסיבת עיתונאים רשמית במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, בה ידבר על הפרישה שלו אחרי 14 עונות בליגה הטובה בעולם וצפוי גם להכריז על עתידו.

 

בהפועל ירושלים לא שוללים את האפשרות שסטודמאייר יחתום בקבוצה לעונה הקרובה ואף נמצאים איתו בקשר שוטף, אך מבינים שההחלטה שלו לעבור לארץ עם אשתו וארבעת ילדיו מצריכה מחשבה רבה ונותנים לו את הזמן לחשוב על כל הפרטים.

 

בנוסף, במועדון צריכים לעבור על כל הנושא המניות בהן מחזיק סטודמאייר (5-8 אחוז) מאחר שהבעלים ד״ר אורי אלון לא מסכים לכך שבעל מניות יהיה גם שחקן בקבוצה, ולכן המניות של סטודמאייר

יצטרכו לעבור לבעלותו.

 

סטודמאייר בן ה-33 רשם ממוצעים של 18.9 נקודות (15,994 בסך הכל) ו-7.8 ריבאונדים ב-14 שנים בליגה הטובה בעולם. הוא נבחר לרוקי השנה ב-2003, שיחק שש פעמים באולסטאר, נבחר לחמישיית העונה פעם אחת והחולצה שלו בניקס בעונת 2010/11 הייתה הרביעית הכי נמכרת בארה"ב.

 

בשמונה עונותיו הראשונה בליגה שיחק בפיניקס, אחר כך עבר גם בניקס, דאלאס ומיאמי. אצל ההיט רשם את עונתו החלשה בקריירה. שורה סטטיסטית של 5.8 נקודות ב-14.7 דקות לערב. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים