שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "מול באיירן יהיה סיפור אחר"

מאמן מכבי חיפה חגג ניצחון 1:3 על הפועל ר"ג ומתכונן כבר למשוכה ביום שלישי בצ'מפיונס: "רוצים להוציא מולם נקודות". יובל נעים: "פתחנו מצוין, אנחנו פראיירים"

שלושה ימים לפני המשחק הראשון בצ'מפיונס - מול באיירן מינכן - שמרה מכבי חיפה על מאזן מושלם בליגת העל, אחרי ניצחון 1:3 על הפועל רמת גן.

 

 

"ניצחנו היום בפעם השלישית העונה וזה מראה שהקבוצה מאוד בוגרת", הודה בסיום המאמן המנצח, אלישע לוי. "אנחנו לא מתכננים לספוג ראשונים ורק אחר כך להתעורר, אבל זה מה שקרה גם היום. ביום שלישי כבר יהיה סיפור אחר. המטרה שלנו היא לנסות ולהוציא נקודות במשחק".

 

מנגד, בהפועל רמת גן היתה אכזבה בעקבות ההפסד, בעיקר לאחר שהקבוצה כבר הוליכה בפתיחה. המאמן יובל נעים סיפר: "אנחנו פראיירים גדולים. פתחנו

את המשחק מצוין וברוב במחצית הראשונה ראו רק קבוצה אחת על המגרש, וזו היתה ר"ג. לצערי הרב, ספגנו ולא השכלנו לשמור על היתרון".

 

על הרחקתו מתחומי המגרש, אמר נעים: "נכנסתי לכר הדשא בהפסקת המחצית, דבר שאסור, ולכן הורחקתי. בסך הכל, אמרתי לשופט שהיה נבדל בשער שספגנו".

 

במהלך ההפסקה נרשם עימות בין אוהדי חיפה לאלו של ר"ג. המשטרה הפרידה בין הניצים והרחיקה את האוהדים הירוקים מהגדר הסמוכה ליציע של הקהל האורח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
גולסה חוגג מול ר"ג
צילום: יועד כהן
מומלצים