שתף קטע נבחר

צילום: AP

לפני חיפה: חמישייה לבאיירן מול דורטמונד

הירוקים בצרות. אחרי פתיחה צולעת, הבווארים נראים מוכנים ומזומנים למפגש בר"ג עם 1:5 מרשים. המבורג ראשונה אחרי ניצחון 1:3 על שטוטגרט. לברקוזן הנחילה הפסד שני רצוף לוולפסבורג, 61 דקות לקולאוטי בהפסד מנשנגלאדבך

חדשות רעות למכבי חיפה. באיירן מינכן התחילה את העונה, אמנם באיחור קל, אבל כשקבוצת הפאר הגרמנית תגיע לאיצטדיון רמת גן בשבוע הבא כדי להתמודד מול הירוקים בפתיחת שלב בתי ליגת האלופות, יהיו מאחוריה שני נצחונות גדולים בבונדסליגה. אחרי ה-0:3 המרשים על האלופה וולפסבורג, הכריעו הבווארים בחוץ את בורוסיה דורטמונד 1:5 ועלו למקום הרביעי.

 

 

הפתיחה דווקא לא בישרה טובות ללואיס ואן חאל וחניכיו. שער של מאטס האמלס המקומי אושש את החשש של פרנץ בקנבאואר כי "ההגנה לא מספיק טובה". עם זאת, עם התקפה משופרת כמו של באיירן, אין לבקנבאואר ו-ואן חאל יותר מדי מה לדאוג - בניגוד לאלישע לוי. מריו גומז הישווה כבר בדקה ה-36. בסטיאן שוויינשטייגר הפך את התוצאה בדקה ה-50 ופרנק ריברי איבטח את הניצחון עם שער משלו בדקה ה-65. תומאס מולר הוסיף צמד בדקות ה-78 וה-88.


שוויינשטייגר ומולר חוגגים. מה יהיה בר"ג? (צילום: AP)

 

לפני באיירן, ניצבת בפיסגה המבורג, הלא היא יריבת הפועל תל אביב בליגה האירופית. וגם לאדומים אין יותר מדי מה להיות מרוצים, שכן גם המבורג ניצחה ובגדול את שטוטגרט בבית 1:3. מלאדן פטריץ' התחיל במלאכה בדקה ה-30, אליירו אליה חבר אליו בדקה ה-58. פאבל פוגרבניאק הרוסי אמנם השאיר את המארחים בתמונה עם שער מצמק בדקה ה-62, אולם זה רוברטו חרץ את גורלם עם שער שלישי להמבורג בדקה התשעים.

 

 גם השנייה, באייר לברקוזן להיראות טוב עם ניצחון משלה - 2:3 בחוץ מול וולפסבורג, שנדמה כי היא קצת בצרות. תפנית ראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-32 עם הרחקתו של השוער המקומי דייגו בנאליו, שש דקות לאחר מכן, ניצל זאת סיימון רולפס עם שער יתרון. בדקה ה-51 השלים צמד בפנדל.

 

יחסי הכוחות במגרש התאזנו בדקה ה-53 עם הרחקת חברו של בנאליו לנבחרת שוייץ, ארן דרדיוק מלברקוזן. למרות זאת, סטפן קיזלינג קבע 0:3 חמש דקות לאחר מכן. האלופים חזרו למשחק בדקות הסיום. זביזדאן מיסימוביץ' צימק בדקה ה-76 וגראפיטה הצטרף אליו עם פנדל בדקה ה-80.


מי תעצור את לברקוזן? בינתיים אף אחת (צילום: רויטרס)

 

עוד קבוצה שמקדימה את באיירן היא איינטראכט פרנקפורט המפתיעה, ששמרה על המקום השלישי עם ניצחון 0:2 בפרייבורג משערים של מייק פרנץ בדקה ה-68 ואלכסנדר

 מאייר (90). הפתעת העונה שעברה הופנהיים, הביסה בבית את בוכום 0:3 משערים של דמבה בה (16), שינדה אוגבוקו (58) ומרווין קומפר (79).

 

רוברטו קולאוטי פתח בהרכב בורוסיה מנשנגלאדבך, אך הוחלף בדקה ה-61 על ידי מרקו ראוס. לא זה מה שסייע לקבוצה להחלץ מהפסד 1:0 בנירנברג (פיר קלוגה 6). מיינץ ממשיכה ביכולת הטובה שלה בפתיחת העונה עם 1:2 בבית על הרטה ברלין. מקסימיליאן ניצו נתן יתרון לאורחים בדקה ה-50, אולם אנדראס איבנשיץ' הישווה בפנדל (80) ואריסטיד באנצה השלים מהפך דרמטי חמש דקות מהסיום.


פורסם לראשונה 12/09/2009 18:25

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באיירן מינכן, זהירות חיפה
צילום: AFP
מומלצים