יום רביעי, 22.05.2024 שעה 04:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

ONE מציג: השחקנים שיעמדו למבחן העונה

צעירים כוותיקים יש מי שהעונה יצטרכו להוכיח לכולם מאיזה חומר הם קורצו. האם זנדברג ישתלב היטב בהפועל ושרן ייני יקח את המושכות בקישור של מכבי?

|
מיכאל זנדברג. יכול לפרוח בהפועל ת
מיכאל זנדברג. יכול לפרוח בהפועל ת"א (תומר גבאי)

עונת 2009/10 של ליגת העל נפתחה לפני שני מחזורים ואיתה לא מעט שחקנים שיעמדו למבחן השנה. צעירים כוותיקים יש מי שהעונה יצטרכו להוכיח לכולם מאיזה חומר הם קורצו. האם הם יכולים לחזור למרכז הבמה, ישמרו על היכולת הטובה מהעונה שעברה או שמא יפספסו את ההזדמנות האחרונה?

אנחנו לא רוצים חלילה וחס להלחיץ, אבל קבלו את רשימת הנבחנים העונה: האם מיכאל זנדברג ישחזר במדי הפועל ת"א את השנים היפות בבית"ר ובחיפה? אלירן עטר יצטרך להמשיך להוכיח שהוא חלוץ גדול וגם שלו מנשה ינסה להראות שהעונה החולפת לא הייתה טעות. זה הזמן שלכם להצליח ובגדול, שיהיה בהצלחה.  

קשר מכבי חיפה - אייל גולסה 
הכישרון הצעיר של מכבי חיפה מבוקש כבר באירופה והעונה הזו במכבי חיפה תהיה לו ההזדמנות לפרוץ. אז נכון, הוא עוד צעיר, ונכון שהוא צריך עוד להשתפשף בליגת העל, אבל גם אלישע לוי הבין, ואם לא אז כדאי שיבין, גולסה חייב לשחק כל משחק, ורצוי בהרכב הפותח.

היכולת שהוא הציג במשחקים של הירוקים בזירה האירופית, רק מוכיחה שהילד יכול לשחק גם במגרש של הגדולים, ואפילו עושה את זה טוב יותר מאחרים. חוץ מזה, גם בניון החל את הפריצה שלו בגיל 17.  

אייל גולסה. חייב לקבל קרדיט בהרכב (שי לוי)
אייל גולסה. חייב לקבל קרדיט בהרכב (שי לוי)

קשר הפועל תל אביב - מיכאל זנדברג 
האמת, הייתה לנו התלבטות גדולה בין ביברס נאתכו לבין מיכאל זנדברג. האחד צעיר שכבר מנהיג את הקישור של גוטמן ואפשר לומר ביד רמה, לכן כנראה שבמבחן שלו הוא כבר עמד.זנדברג מנגד, מגיע אחרי שנים סבירות ולא יותר תחת האימפריה של בית"ר ירושלים.

מיכאל זנדברג. ישחזר את השנים היפות מהעבר הלא רחוק? (אלעד ירקון)
מיכאל זנדברג. ישחזר את השנים היפות מהעבר הלא רחוק? (אלעד ירקון)

העונה הזו, אחרי שבהפועל עשו הכל כדי להביאו לקבוצה, זנדברג יצטרך להוכיח שראשי האדומים לא טעו, שהסוס לא נגמר ושהיכולת רק צריכה להתפרץ שוב. הפועל זה מקום טוב בשבילו. זנדברג נמצא בשנים שאמורות להיות תור הזהב של שחקן כדורגל. ליד ורמוט ועם חלוצים מהירים כמו איתי שכטר וסמואל יבואה, לזנדברג לא יהיו תירוצים לכישלון, במידה ויבוא.  

קשר מכבי תל אביב – שרן ייני
בעונה בה מכבי הולכת להתבסס על לא מעט צעירים, ואחרי עונה טובה שעברה עליו, ייני חוזר לעמדה הטבעית שלו, הקישור האחורי. הקשר הצעיר שהצליח להוכיח את עצמו בעונה שעברה כמגן, יצטרך להוכיח את עצמו העונה בתפקידו הטבעי.

שרן ייני. חוזר לעמדה הטבעית שלו בקישור (אור שפונדר)
שרן ייני. חוזר לעמדה הטבעית שלו בקישור (אור שפונדר)

כמובן שייני לבד לא יוכל להחזיק את הקישור, אבל עם עזרה בדמות שחקן זר נוסף (אנדרי קומאץ'), יש לכישרון הצעיר הזה מה להציג. ואחרי שלוש שנים בהן הוא מתנדנד בין הספסל להרכב, נראה שהעונה במכבי יתלו בו לא מעט תקוות. עכשיו השאלה היא אם יוכל לשאת את שק הציפיות.  

קשר בית"ר ירושלים – עידן טל 
אולי קיוויתם לראות את שמו של אבירם ברוכיאן פה, אבל לא. אמנם הוא המבוגר ברשימת השחקנים שעומדים למבחן, אבל אחרי שנתיים לא טובות במיוחד של טל, נראה שגם הוא מבין שלאור הקיץ האחרון זו ההזדמנות שלו לשוב ולהיות מהשחקנים המובילים בבירה.

עידן טל. אמור להנהיג את בית&qout;ר העונה (גיא בן זיו)
עידן טל. אמור להנהיג את בית"ר העונה (גיא בן זיו)

טל היה הראשון שהסכים לקצץ בשכרו בכדי להישאר בבית"ר וזה אומר הכל. הוא מבין שסגל הכוכבים שהיה בשנים האחרונות כבר לא יפריע לו לקבל את הבמה המרכזית. ליד החברים הצעירים שישחקו לידו הוא יצטרך גם להיות מי שמכוון ומנהיג. כישרון יש לו. יכולות יש לו. כעת נותר לו לאסוף את השברים מהשנתיים האחרונות ולבנות את עצמו. בבית"ר זקוקים לו. 

חלוץ בני יהודה -  אלירן עטר 
אולי הכישרון הבא של הכדורגל הישראלי. למה אולי? כי בכדי לזכות בתואר הזה, עטר יהיה חייב להוכיח גם העונה שהוא עשוי מהחומר המתאים ולא מחומר חד פעמי. כוח פיזי, מבנה גוף מרשים, טכניקה ובייחוד התמצאות ברחבה וכושר כיבוש, זה מה שאפיין את החלוץ הצעיר הזה.

אלירן עטר. ישמור על כוושר ההבקעה המדהים שלו? (אמיר לוי)
אלירן עטר. ישמור על כושר ההבקעה המדהים שלו? (אמיר לוי)

 במוקדמות הליגה האירופית, עטר לא איכזב וסיפק את הסחורה למרות ההדחה, אבל הליגה עוד ארוכה והיא תהיה שונה מזו של אירופה. עטר יזכה לשמירה אישית וצמודה במהלך המשחקים ויהיה מעניין לבחון כיצד יתגבר עליה. כמובן שהוא יזדקק לעזרה מחבריו, אבל הלחץ יהיה עליו, כשכל הקבוצה תשחק בשבילו, ומשה ביטון יביט מהצד. 
 
קשר מכבי נתניה – שלו מנשה 
מהניצוצות האחרונים שנותרו בנתניה אחרי הפירוק עליו חתום הבעלים דניאל יאמר. בזמן שלותר מתאוס ידע להושיב אותו לא מעט על הספסל, נתי עזריה לא מוותר עליו בהרכב והוא יודע למה.

שלו מנשה. מהניצוצות הבודדים שנותרו בנתניה (אמיר לוי)
שלו מנשה. מהניצוצות הבודדים שנותרו בנתניה (אמיר לוי)

אולי השחקן המנוסה בקבוצה שיכול לשנות את המשחק ברגע ובנוסף לכוון את חבריו הצעירים. מנשה יהיה חייב לשמור על קור רוח במשחק ולדעת להיות כמאמן השני על כר הדשא. את היכולות הטכניות שלו לא צריך להזכיר, אבל האם הוא יידע גם להנהיג?   

קשר מ.ס אשדוד – ברוך דגו 
אחרי שבקיץ כבר אמרו לו באשדוד שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה, ברוך דגו נשאר בעיר בה גדל ובקבוצה, שכיום נראה שצריכה אותו יותר מתמיד. דגו לא ממש נספר בעונה האחרונה על ידי המאמן יוסי מזרחי שלא ממש תכנן עליו העונה, אבל עוד לפני מחנה האימונים החליט מזרחי שדגו בהחלט יכול להוסיף לקבוצה.

ברוך דגו. כבר היה מחוץ לאשדוד וחזר (תומר גבאי)
ברוך דגו. כבר היה מחוץ לאשדוד וחזר (תומר גבאי)

לאחר שדוד רביבו עזב לאדום של ב"ש, המושכות עברו לדגו שלפחות על פי פתיחת העונה נראה כי הוא התכונן בכל הכוח לעונה הנוכחית בעיקר כדי להוכיח שהוא עוד לא נעלם.   

חלוץ מכבי פ"ת – עומר דמארי  
החלוץ בן ה-20 משחק כבר עונה שלישית בקבוצה הבוגרת של פ"ת ונראה כי העונה זו העונה שלו. למה? בייחוד מכיוון שרוני לוי לא מאמן שבדרך כלל זורק צעירים למים ונותן להם הזדמנות, אז אם הוא כבר מאמין בדמארי וכך לפחות זה נראה על כר הדשא, אז אסור לילד מהמלאבס לאכזב.

עומר דמארי. צריך לשמור על ריכוז (אלעד ירקון)
עומר דמארי. צריך לשמור על ריכוז (אלעד ירקון)

דמארי מהיר ועם יכולת טכנית מצויינת, בעיטה בשתי הרגליים ואין סיבה שהוא לא יתפתח להיות החלוץ הבא של הקבוצה מאם המושבות. כעת הוא צריך להיות מרוכז ואסור שיעלם לפרקי זמן ארוכים במשחק.  
 
חלוץ הפועל פ"ת – אלנתן סלמי 
למה? כי בשביל חלוץ צעיר בן 23 לעבור 3 קבוצות בעונה וחצי זה המון. כי אי אפשר יותר להמשיך ולקרוא לו הפוטנציאל בחוד ההתקפה, כי הוא חייב להשתקע ובפ"ת של ימינו זה המקום זה הזמן זו העונה. אנחנו יודעים שאלנתן סלמי כישרון אבל אם העונה הוא לא יוכיח את זה ולא יוביל את חוד ההתקפה של דני ניראון, הוא יעלם בכדורגל הישראלי, ואז העבודה שלו לחזור למקומו הטבעי תהיה קשה הרבה יותר. 

אלנתן סלמי. צריך להוכיח שהוא ראוי להוביל את החוד של פ&qout;ת (אלעד ירקון)
אלנתן סלמי. יצטרך להוכיח שהוא ראוי להוביל את החוד של פ"ת (אלעד ירקון)
 

קשר הפועל רמת גן – קובי חסן 
בשנתיים האחרונות הוא הוביל את הפועל רמת גן. חסן כבר מכיר את הליגה הבכירה והוא יודע כמה קשיים צפויים לחבריו. קובי חסן הוא החוליה המקשרת בקבוצה של יובל נעים. המסירות שלו והבעיטות שלו בשתי הרגליים הופכות אותו גם לשחקן שיכול להכתיב את המומנטום של הקבוצה במשחק.

קובי חסן. הוביל את ר&qout;ג בלאומית, ישתלב גם בליגת העל? (תומר גבאי)
קובי חסן. הוביל את ר"ג בלאומית, ישתלב גם בליגת העל? (תומר גבאי)

אלא שכמו שכבר ציינו, חסן יודע שליגת העל היא לא הליגה הלאומית. השמירה הדוקה יותר. צורת המשחק והקצב שונים מאוד, ויהיה מעניין לראות איך הוא מסתגל לכך. נקודה נוספת למחשבה היא האם בן לוז והוא ישחקו ביחד או שמה נעים יבחר להושיב אחד מהם על הספסל. 

חלוץ הפועל ב"ש – אוהד קדוסי

לפני שנתיים הוא כבר היה בסרט הזה. אחד הכישרונות הצעירים בליגה הלאומית שב למכבי פ"ת, עם הרבה ציפיות וכגודלן כך גם גודל האכזבה. העונה קדוסי נשאר בב"ש עימה עלה בעונה שעברה לליגת העל ולמרות הגעתו של ליאור אסולין, נראה שבב"ש בונים על החלוץ המוכשר.

אוהד קדוסי. מלך שערי הלאומית בעונה שעברה (אלעד ירקון)
אוהד קדוסי. מלך שערי הלאומית בעונה שעברה (אלעד ירקון)

לא מעט ציפיות יש מהבחור שיצטרך להתמודד עם ההגנות של ליגת העל. קדוסי יצטרך לדעת להפריד את הלחץ מהיציעים, ולהיות מספיק חזק גם כשיישב על הספסל, אחרת הלחץ יעשה את שלו ונראה שיחזור של העונה הרעה שלו מפ"ת. 
 
שוער הפועל עכו – דודו גורש 
והפעם, שוער. בקבוצה הצנומה של הפועל עכו קשה להצביע על שחקן מפתח אחד שיעמוד למבחן העונה, שכן נראה שכל הקבוצה של ירון הוכנבוים תעמוד למבחן, אבל אם צריך לבחור בפינצטה, הרי שהשוער שהיה מהמצטיינים בעונה שעברה - עונת העלייה לליגת העל – יצטרך העונה להתעלות על עצמו. גורש עשוי להיות מי שיהיה אחראי לעליות והמורדות של הקבוצה העונה. המבחן האמיתי שלו יהיה לשמור על יציבות.   

דודו גורש. מהמצטיינים בעונה שעברה, יצטרך להתעלות על עצמו
דודו גורש. מהמצטיינים בעונה שעברה, יצטרך להתעלות על עצמו

בלם מכבי אחי נצרת – מור דהן 
הבלם הצעיר בן ה-20 שהגיע בעונה שעברה ממכבי חיפה ושיחק עוד חצי עונה ברמה"ש חוזר צפונה לנצרת, הפעם לשורות העולה הטרייה. לדהן תהיה זו שוב הזדמנות בליגת העל להוכיח בייחוד לחבריו מכפר גלים שכדורגל יש לו. מי שהיה אחד מההבטחות של קבוצת הנוער של חיפה וטוברוק יהיה חייב להוכיח את עצמו בייחוד בשביל הקו האחורי של הקבוצה שיהיה זקוק למושיע כמותו. 

מור דהן (מימין). מקבל הזדמנות נוספת להראות שהוא מתאים למכבי חיפה
מור דהן (מימין). מקבל הזדמנות נוספת להראות שהוא מתאים למכבי חיפה

חלוץ הפועל רעננה – רז כהן 
החלוץ הצעיר שגדל בקבוצה מהשרון חתם על חוזה לחמש עונות במועדון זאת אחרי שנבחן במהלך העונה האחרונה גם על ידי האלופה מכבי חיפה. המאמן, אלי כהן, שאיבד את החלוץ דודו ביטון צפוי לתת את המפתחות בחוד ההתקפה לשחקן הצעיר שיהיה חייב לנצל את המומנטום ולהצעיד את הקבוצה שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגת העל. הזדמנות שבמידה וינצל בעונה הבאה לא רק חיפה תקווה לראותו. 
 
את מי אתם בוחנים העונה? טקבקו לנו....

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */