שתף קטע נבחר

סלטיק: מארק פורצ'ון נפצע ויחמיץ את הפועל ת"א

החלוץ הצרפתי, שנפצע בברכו במשחק הפלייאוף מול ארסנל בצ'מפיונס, ייעדר כחודשיים מהמגרשים. שחקניו של טוני מובריי סיימו ב-1:1 נגד דאנדי יונייטד בליגה

חדשה טובה להפועל תל אביב? מארק אנטואן פורצ'ון, חלוץ סלטיק, ייעדר חודשיים מהמגרשים ובין היתר, גם יחמיץ את מפגש הקבוצה הסקוטית מול הפועל תל אביב, ביום חמישי בליגה האירופית.

 

 

פורצ'ון, שנפצע בברכו במשחק הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות מול ארסנל, קיבל ביום שישי את תוצאות המבדקים שעבר ואלו קבעו כי ייאלץ להיעדר כחודשיים.


אוהדי סלטיק. חדשות רעות לפני הנסיעה לישראל (צילום: גטי אימג'ס)

 

"החדשות הטובות הן שפורצ'ון לא ייאלץ לעבור ניתוח, אבל החשות הרעות הן שהוא יהיה בין שישה לשמונה שבועות מחוץ למגרשים", אמר טוני מובריי, מנג'ר

סלטיק.

 

סלטיק סיימה היום (ש') בתיקו 1:1 בבית נגד דאנדי יונייטד במחזור הרביעי בליגה הסקוטית. אחרי שנקלעו לפיגור משער של דייויד גודוויל (דקה שישית) הצליחו שחקני סלטיק להשוות מכיבוש של האוסטרלי סקוט מקדונלד בדקה ה-17.

 

סקוט רוברטסון מדאנדי יונייטד הורחק (87). סלטיק מדורגת שניה (10 נקודות), עם מאזן נקודות זהה לזה של המוליכה והאלופה, גלאזגו ריינג'רס.

 

הקבוצה הסקוטית אמורה לנחות ביום רביעי בישראל ואחרי מסיבת העיתונאים המסורתית של ערב משחק, לקיים אימון מסכם בבלומפילד, לקראת המפגש ביום חמישי (20:00), בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים