שתף קטע נבחר

התעמלות אומנותית: ישראל בגמר אליפות העולם

הופעה מרשימה לבנות הנבחרת, שסיימה את המוקדמות ביפן במקום החמישי. ביום ראשון, ויגדורצ'יק, ויטנברג, סבנקוב, זקלוזקי ודבורניצ'נקו ינסו להביא מדליה היסטורית

ריסנזון לא לבד. אחרי ההצלחות של המתעמלת הבכירה של ישראל בתחרויות האישיות, הצלחה גדולה גם לנבחרת הקבוצתית של ישראל, שעלתה מהמקום החמישי לגמר אליפות העולם הנערכת השבוע ביפן.

 

רחלי ויגדורצ'יק, אלונה דבורניצ'נקו, פולינה זקלוזקי, ורוניקה ויטנברג ומריה סבנקוב פתחו מצוין את השתתפותן בתחרות באוסקה וסיימו במקום החמישי הכללי את תרגילי המוקדמות, עם תקוות גדולות למדליה היסטורית לענף, בגמר ביום ראשון.


מקום חמישי במוקדמות. בנות נבחרת ישראל (צילום: AFP)

 

חברות הנבחרת השיגו בתרגיל הראשון במוקדמות, המשלב שלושה חבלים ושני סרטים, ציון כולל של 25.025 נקודות. בתרגיל השני, עם חמישה חישוקים, קיבלו 25.450 נקודות,

 שהציבו אותן במקום החמישי הכללי (מתוך 24 נבחרות), מקום אחד גבוה יותר מההישג המרשים שלהן באולימפיאדת בייג'ינג, אז סיימו 6 בעולם. הציון המשולב של 50.475 נקודות הציב את ישראל במקום החמישי והעלה את הנבחרת לגמר שייערך ביום ראשון.

 

את המקום הראשון והמפתיע השיגו בנות איטליה עם 54.400 נקודות, לפני בלארוס (54.200) והאלופה האולימפית רוסיה, שניצבת רק במקום השלישי, עם 51.350 נק' (0.875 יותר מישראל), לאחר תרגיל חישוקים גרוע ונקודות עונשין רבות שספגו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ויטנברג ודבורניצ'נקו
צילום: עוז מועלם
מומלצים