שתף קטע נבחר

סוכנם של מקל ובורשטיין מגיע להסדיר את עתידם

מאוריציו בלדוצ'י, שינחת ביום ראשון, יבקש מראשי הצהובים לאפשר לרכז הנבחרת לעבור לקבוצה אחרת, בשל החתמת פרקינס. מסתמנת פשרה שתשאיר את בורשטיין באלופה

מתחילים לפתור את הבעיות? מאוריציו בלדוצ'י, סוכנם של טל בורשטיין וגל מקל, יגיע ביום ראשון לארץ על מנת לנסות להכריע את עתידם של שני שחקני מכבי תל אביב.

 

בלדוצ'י צפוי להיפגש עם ראשי האלופה על מנת להגיע להסכמה עם הקבוצה להתיר לגל מקל לשחק בקבוצה אחרת בעונה הקרובה. כזכור, עם החתמתו של דורון פרקינס, אביו של השחקן, אלון מקל, הבהיר כי בנו לא ישחק בקבוצה, שמבחינתם לא עמדה בהבטחותיה לגבי הסגל. למקל, כאמור, יש חוזה במועדון הצהוב, אך נראה שבשלב הזה לא יגיע לאימון הקבוצה ביום ראשון וסוכנו ינסה להגיע להסכמות עם הצוות הניהולי.


בורשטיין מול מקל. זה שנשאר וזה שעוזב? (צילום: אלי אלגרט)

 

במקביל, בלדוצ'י ינסה גם לפתור את סוגיית טל בורשטיין. השחקן, שהיה קרוב לחתימה בקבוצה אירופית אך בסופו של דבר עדיין לא מצא קבוצה לעונה הקרובה, חזר עם הנבחרת לארץ.

 כעת ייתכן כי בימים הקרובים תושג פשרה בינו לבין מכבי ת"א והוא בכל זאת יישאר בקבוצה. ל-ynet נודע כי הצוות המקצועי מאוד רוצה לראות את בורשטיין ממשיך במועדון ודוחף לפשרה עם השחקן.

 

ביום ראשון יקיימו הצהובים אימון בסגל כמעט מלא, כשיניב גרין, גיא פניני ורביב לימונד, שחזרו ממשחקיה של הנבחרת באליפות אירופה, יצטרפו לשאר השחקנים, שכבר התאמנו בשבוע האחרון תחת הדרכתו של שרון דרוקר. פיני גרשון, שכבר ערך היכרות קצרה עם חניכיו באימון ביום שישי, יעביר את האימון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים