שתף קטע נבחר

גווארדיולה: מסי יכול להביא לארגנטינה מונדיאל

מאמן ברצלונה תומך בכוכב הארגנטיני, שחזר בדכאון בעקבות הביקורת עליו לאחר הפסדי נבחרתו. מבוכה למראדונה: האקרים הציבו את תמונתו, לבוש במדי ברזיל, באתר ההתאחדות

הדכאון שאחרי. ליונל מסי, הכוכב הגדול של נבחרת ארגנטינה, לא יוצא מההלם אחרי שני המשחקים החלשים שלו וההפסדים של נבחרתו מול ברזיל ופראגוואי במוקדמות המונדיאל.

 

השחקן שנחשב לטוב בעולם ספג ביקורת נוקבת בארגנטינה, בשל העובדה שהוא לא מציג בנבחרת אפילו רבע מהיכולת האמיתית שלו, זו אותה הוא מראה מדי שבוע בברצלונה.


חזר בדכאון ממשחקי הנבחרת. מסי בפרגוואי (צילום: AFP)

 

מיד עם הגעתו לברצלונה, מסי, שנראה עדיין בדכאון ומסוגר בתוך עצמו, סירב לדבר עם התקשורת המקומית, מי שיצאו להגנתו הם אוהדי ואנשי ברצלונה.

 

"לאו עובר ימים לא קלים עכשיו, אבל אסור לשכוח שמדובר בשחקן הכי טוב בכדורגל העולמי כיום. אל תורידו מהפרק את האפשרות שהוא יוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל", יצא פפ גגוארדיולה בהגנה על חניכו, אותו החליט לזמן בסופו של דבר למשחק בשבת מול חטאפה ("הוא קצת עצוב, אבל בסדר גמור מבחינה פיזית").


מכה אחרי מכה. ימים לא טובים עוברים על מראדונה (צילום: AP)

 

מאמן ברצלונה הוסיף: "מסי שחקן חזק מאוד מנטלית ובטוח שהוא ייצא מזה.

הוא עצוב בגלל מה שקרה לנבחרת שלו. הוא מאוד אוהב את ארגנטינה ועובדה שאפילו ביקש לנסוע לפני הזמן ולכן שחררתי אותו ממשחק הפתיחה שלנו מול ספורטינג חיחון". 

 

בינתיים, חדשות מביכות נוספות לדייגו מראדונה. אחרי ההפסדים האחרונים ותחילת הקריאות להחלפתו כמאמן הנבחרת, מאמן ארגנטינה ספג הלילה עוד אירוע לא נעים: האקרים שפרצו לאתר הרשמי של ההתאחדות הארגנטינאית הציבו במרכז האתר תמונה של מראדונה במדי ברזיל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים