שתף קטע נבחר

ווימבלדון ב-US Open: הגשם דחה את המשחקים

התחזיות התגשמו והגשם הרב שירד בני יורק כבר גרם לדחייה של יממה בתכניות - גמר הנשים ייערך ביום ראשון, זה של הגברים ביום שני. החדשות הרעות: התחזית היא לגשם גם היום

ווימבלדון בניו יורק. התחזיות הקודרות של החזאים התגשמו והגשם שירד על התפוח הגדול מנע הלילה (ש') את קיום המשחקים המתוכננים ב-US Open.

 

 

המשמעות, בעקבות הדחייה ביממה שלמה של המשחקים, הגראנד סלאם האחרון של העונה, שהיה אמור להסתיים ביום ראשון, יינעל, לכל המוקדם, ביום שני הקרוב.


תמונות מוכרות מווימבלדון. מנגבי המגרשים בניו יורק (צילום: AFP)

 

החדשות הרעות עוד יותר הן שהתחזית לשבת אינה שונה מזו שהיתה ליום שישי וגם היום צפוי לרדת גשם חזק בניו יורק, מה שעלול לגרום לעיכובים נוספים בהכרעת הטורניר בפלאשינג מדו.

 

אם בכל זאת החזאים טעו וארובות השמיים לא ייפתחו, היום אמורה להיות משוחקת, החל מ-19:00 שעון ישראל, תכנית המשחקים המקורית של יום שישי.

 

תחילה יעלו למגרש המגרש רפאל נאדאל (3) ופרננדו גונסאלס (11) להשלמת משחק רבע הגמר ביניהם, שהופסק בליל חמישי, במצב של 6:7 (4), 6:6 (2:3) לטובת נאדאל. אחריהם אמור להתקיים גמר הזוגות גברים (דלוהי ופאאס מול בופאטי ונולס) ולקינוח חצאי גמר הנשים - יאנינה ויקמאייר מול קרוליין ווזניאקי תחילה ולאחר מכן מה שמוגדר כ'גמר המוקדם', בין סרינה וויליאמס לקים קלייסטרס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נאדאל. ייאלץ להמתין להפסקת הגשם
צילום: AP
מומלצים