יום שישי, 24.05.2024 שעה 19:52

אייל גולן: אנחנו רוצים לעלות ליגה כבר העונה

הזמר, שחזר לקבוצת נעוריו כבעלים, התרגש מאימון הפתיחה של הפועל מרמורק: "נחזיר את הדרבי בהקדם". שינו זוארץ: "יש כאן אווירה מדהימה"

|
אייל גולן נואם (מוחמד מוררה)
אייל גולן נואם (מוחמד מוררה)

הפועל מרמורק סיימה את העונה שעברה במקום השביעי בליגה א' דרום ונאלצה להתמודד עם צפייה מהצד בחגיגות העלייה לליגה הלאומית של היריבה המרה, מכבי שעריים. הערב (רביעי) פתחה "הפועל מרמורק חיים" את אימוניה באופן רשמי ב'איצטוני', בתקווה לחגוג גם היא בסיום עונת 2016/17 ולעשות גם היא את הדרך ללאומית.

הקבוצה בעלת ההיסטוריה המרשימה נאלצה להתמודד הקיץ עם עזיבתו של חנן עדני, מנכ"ל הקבוצה ב-44 השנים האחרונות. לתפקידו של עדני הוותיק נכנס שחקן העבר של הקבוצה ואחד מסמליה, זורי שעובי, מי שגם דאג להחזיר לקבוצה לשמחת האוהדים את הזמר, אייל גולן, ושותפו שינו זוארץ, כאשר השניים ישמשו כספונסרים מנהלים בשיתוף עם עמותת הפועל מרמורק.

אייל גולן התייחס לחזרה לקבוצת נעוריו, הפעם כבעלים: "תחושה מדהימה להיות פה. אני גדלתי בהפועל מרמורק מגיל 8, שיחקתי וגדלתי כאן - לחזור כבעלים, ועוד שקראו לקבוצה על שם סבא שלי זה מרגש אותי מאוד". עוד הוסיף גולן: "אני מאוד רוצה שנעלה ליגה, אבל גם אם לא, יש לנו עוד הרבה שנים. בכל אופן, המטרה היא לעלות כבר השנה. אני שמח מאוד מההצלחה של שעריים, הדרבי יהיה חסר השנה, אבל נקווה שנוכל להחזיר אותו בהקדם".

שחקני הפועל מרמורק עולים למגרש (מוחמד מוררה)
שחקני הפועל מרמורק עולים למגרש (מוחמד מוררה)
 

"יש פה אווירה שלא רואים בקבוצות בליגה א אם בכלל, זה מדהים", אמר שינו זוארץ שותפו של גולן בבעלות הקבוצה. "צריך לעשות הכל כדי לשמח אותם בכל משחק ומשחק". על מסע הרכש שעורכת מרמורק בחודשים האחרונים אמר: "נעשה כל מה שצריך ונדרש כדי לעלות ליגה מכיוון שלא נעשה פה שום דבר כבר שנים, אז אנחנו מתחילים בבנייה מהגיל הצעיר יותר עם עבודה למשך שנים".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה נכנס גולן לניהול הקבוצה, שכן במהלך שנת 2014 זכויות הניהול היו אמורות לעבור לידיו ולידי המשקיע, עו"ד אלדד פרי ואף לשם הקבוצה התווסף כבר שמו סבו של גולן, חיים.‏ קניית הקבוצה על ידי גולן ופרי לא צלחה לבסוף בעקבות סירובו של עדני לשיתוף הפעולה, דבר שעורר את מחאתם של אוהדי הקבוצה.

שינו זוארץ (מוחמד מוררה)
שינו זוארץ (מוחמד מוררה)
 

הרוח החדשה שהביאו איתם גולן וזוארץ לא איחרה להשפיע גם על החלק המקצועי שהחל עם מינוי המאמן החדש, ארז בנודיס, שחזר לקדנציה שנייה במועדון והמשיך בהחתמתם של לא פחות מ-12 שחקנים חדשים, ביניהם: עוז יפרח, שון דיאמנט, עידו לוי, גיא עובדיה, שחף הלמן, דודו בן שושן שהגיע משעריים וסהר שבתאי, שחתם הבוקר בקבוצה.

המאמן החדש-ישן, בנודיס, סיפר על תחושותיו: "אימון ראשון זה תמיד מרגש. אני מרגיש פה כמו בבית, שיחקתי פה ואימנתי פה כך שזה באמת מרגיש טבעי לחזור. יש פה סגל גדול ומשובח עם צעירים וותיקים, נעשה הכל בשביל להגיע לתוצאות. אני לא יוצא בהצהרות ומאמין בשחקנים שלי שנעשה מהעונה הזאת משהו טוב".

אחד מהשחקנים שהגיע במסע הרכש הוא דודו בן שושן, שהגיע מהיריבה, מכבי שעריים: "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל מרמורק, מחכים לפתיחת העונה ומקווים שנעשה עונה טובה ולעלות ליגה. עברתי עונה לא פשוטה עם פציעות, אבל אני מקווה לחזור לעצמי".

אוהדי הפועל מרמורק (מוחמד מוררה)
אוהדי הפועל מרמורק (מוחמד מוררה)
 

האדומים החלו בחגיגות כבר באימון הפתיחה, כשערכו באיצטדיונם הביתי הפנינג גדול אליו הגיעו עשרות אוהדים בכל הגילאים שעודדו ללא הפסקה, באו להכיר את הפנים החדשות במועדון, וכמו כן, לחלוק כבוד אחרון למי שהיה אחד מסמליה של הקבוצה, עופר שרעבי, שנפטר השנה לאחר מאבק במחלה קשה.

אסור לפספס
נגןהכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
הכוכבת של אסטון וילה עם טכניקה מרשימה
נגןהקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
הקיץ כבר כאן: אלחמיסטר משיקה בגד ים חדש
נגןרונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
רונאלדו בדרך לקבוע שיא אישי חדש באירופה
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */