שתף קטע נבחר

ועכשיו: נאדאל לא ישחק מול ישראל בדייויס

חדשות טובות לדודי סלע וחבריו: המדורג 3 בעולם, הסובל מבעיות בשרירי הבטן, הודיע לקפטן שלו כי לא יגיע למפגש חצי הגמר בשבוע הבא. חואן קרלוס פררו יחליפו בהתמודדות במורסיה

חדשות טובות לנבחרת הדייויס של ישראל. שבוע בדיוק לפני פתיחת חצי הגמר, ההתאחדות הספרדית אישרה היום (ו') כי רפאל נאדאל, המדורג 3 בעולם, לא יהיה בסגל של מחזיקת הגביע והוא יוחלף בידי חואן קרלוס פררו.

 

מוקדם יותר השבוע, שמו של נאדאל נכלל ברביעייה שפירסם הקפטן הספרדי, אלברט קוסטה, לקראת המפגש, אבל כעת מתברר כי הספרדי הבכיר בדירוג העולמי ביקש להשתחרר ממפגש הדייויס, בשל פציעתו בשרירי הבטן.


הראל לוי, יוני ארליך, אנדי רם ודודי סלע. אבן נגולה (אלי אלגרט)

 

בספרד טוענים כי מיד אחרי שמשחק רבע הגמר שלו ב-US Open, מול הצ'יליאני גונסאלס, הופסק הלילה בגלל הגשם בניו יורק, נאדאל התקשר לקפטן קוסטה והודיע לו כי לא יוכל ליטול חלק במפגש חצי גמר הדייויס, בשל פציעתו בשרירי הבטן.

 

מוקדם יותר השבוע נאדאל כבר קיבל לא פעם טיפולים במהלך משחקיו באליפות ארה"ב וכעת נראה כי הפציעה הכריעה את מי שרק חזר לסבב בחודש שעבר, אחרי היעדרות של שלושה חודשים בגלל פציעה אחרת, בברכיו.


חואן קרלוס פררו. תחליף לא רע לנאדאל (רויטרס)

 

נשיא התאחדות הטניס של מורסיה, אנטוניו אלארקון, אישר כי הספרדי מספר 1 ייעדר מהמפגש: "זה סופי ורשמי, לצערנו רפא לא ישחק במפגש חצי גמר הדייויס. לקהל שלנו אני רק רוצה להגיד שנקבל תחליף ראוי בדמות מספר 1 בעולם לשעבר אחר, חואן קרלוס פררו".

 

מבחינת ישראל, מדובר כמובן בחדשות מצוינות, מאחר ומלך החימר העולמי, נאדאל, שהפסיד רק משחק אחד על המשטח האדום העונה, לא ישחק מול דודי סלע והראל לוי.

 

היעדרותו של נאדאל, כאמור, מחזירה לסגל את חואן קרלוס פררו, המדורג 25 בעולם, שמצטרף בסגל לטומי רוברדו (15), דויד פרר (19) ופליסיאנו לופס (37). פררו, גיבור הניצחון הספרדי מול גרמניה ברבע הגמר, אמור לשחק ביחידים, כאשר המחבט השני ייבחר מבין רוברדו ופרר. לופס ישחק בזוגות, ככל הנראה לצידו של רוברדו.

 

בינתיים, שחקן נבחרת הדייויס שלנו, הראל לוי, סיים את דרכו בצ'לנג'ר ג'נובה (פרסים בסך 85 אלף יורו), אחרי שהפסיד ברבע הגמר 6:3, 6:3 לספרדי אלברטו מרטין. לוי, שרשם שני נצחונות נאים בתחילת הטורניר, ימשיך בטורניר הזוגות באיטליה ואחרי סיום השתתפותו שם ימשיך לספרד, שם יצטרף לחברי הנבחרת, שימריאו מהארץ ביום ראשון בבוקר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים