הממשלה אישרה את תקציב המדינה (צילום: AP)
ביקור מסתורי במתקן בטחוני. נתניהו | צילום: AP

כשלושה חודשים לאחר שנאלצו להתמודד עם חרושות שמועות בעקבות איחורו של ראש הממשלה לישיבה השבועית בשל גרגר חול מטריד, נדרשה אמש לשכתו של נתניהו להדוף את הספקולציות באשר למקום הימצאו.

החל משעות הבוקר המוקדמות אתמול נעדר ראש הממשלה ללא הסבר או הודעה מוקדמת. רק לאחר שעות ארוכות התברר כי הוא ערך ביקור במוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים. גם לאחר שהתעלומה באה לקצה, נשאלת השאלה: מדוע לשכתו הפכה את העניין לחשאי כל כך?

צופה בתרגיל או בשליחות דחופה?

במהלך היום הופץ גל שמועות בדבר מקום הימצאו של ראש הממשלה, שנעלם מהעין הציבורית. חלקן טענו כי הוא יצא לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל, חלקן עסקו באפשרות כי נתניהו עוסק במהלך מדיני בעל חשיבות גבוהה, אחרות טענו כי ראש הממשלה צופה בתרגיל ביטחוני מיוחד בעל חשיבות אסטרטגית.

לשכת ראש הממשלה סירבה לאורך כל יום אתמול להשיב לפניות כלי התקשורת, בהם חדשות 2, באשר למעשיו של נתניהו. רק בשעות הערב הוציאה הלשכה הודעת הבהרה, וגם היא לא מטעם יועץ התקשורת כנהוג בדרך כלל - אלא מטעם מזכירו הצבאי של רה"מ. האלוף מאיר כליפי הודיע כי "נתניהו מבקר במתקן ביטחוני בארץ - מאז שעות הבוקר".

לנתניהו התלווה בסיור הממושך במוסד מזכירו הצבאי, האלוף כליפי, וגם יועצו לביטחון לאומי של ראש הממשלה, עוזי ארד, התלווה אליו לביקור.

הווידאופדיה: בנימין נתניהו

הצטרפו ל"חדשות 2" בפייסבוק