יום שלישי, 21.05.2024 שעה 08:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

"אנחנו חייבים ניצחון כדי להחזיר את אמון הקהל"

בנתניה מייחלים לניצחון ליגה ראשון הערב ב-19:00 מול רעננה. שחקני הרכש, זוגבו ואופיי, לא יעמדו לרשותו של עזריה. סמדג'ה: "נקווה שנצא עם חיוך"

|
שחקני נתניה. מקווים לשמוח בשבת (קובי אליהו)
שחקני נתניה. מקווים לשמוח בשבת (קובי אליהו)

מכבי נתניה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הבית הערב (19:00) מול העולה החדשה לליגת העל, הפועל רעננה. בקבוצה, שתעלה בהרכב חסר, מייחלים לניצחון ליגה ראשון. שחקן בקבוצה אמר היום: "פישלנו במשחקים הראשונים ואנחנו חייבים להביא ניצחון בשביל לחזק את הביטחון שלנו ולהחזיר את האמון של הקהל בנו".

לרשות המאמן, נתי עזריה, לא יעמדו שוער הרכש החדש, אריסטד זוגבו, הבלם הגנאי שחתם השבוע בקבוצה, סטפן אופיי וכן החלוץ, אחמד סבע, שמורחק לשלושת המחזורים הקרובים וזאת לאחר שהקבוצה שיתפה אותו שלא כחוק במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב.

מי שיתפוס את מקומו של זוגבו יהיה השוער הצעיר, דניאל ליפשיץ, שפתח את העונה בשער הקבוצה. כזכור, עם הבאתו של זוגבו הציעו ראשי הקבוצה לליפשיץ לצאת להתחשל בקבוצה אחרת בה הוא יכול לקבל דקות משחק, אך השוער סירב.

את חוליית ההגנה ירכיבו הקפטן, קלמי סבן, ששהה השבוע במחנה הנבחרת הלאומית, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני שיתפוס את מקומו של אופיי ושחקן הרכש החדש ועטור הניסיון, יגאל אנטבי. אגב, במועדון מרוצים מאד מהשתלבותו של אנטבי בקבוצה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית.

לאחר שבמחזור הקודם מול עכו עלה עזריה עם ארבעה קשרים בעלי אופי הגנתי, ישוב המאמן למערך הרגיל שיכלול שני קשרים אחורים ושלושה קדמיים. שני האחוריים יהיו רביד גזל ואלמוג כהן, כאשר בחלק הקדמי ישחקו שלו מנשה, שניר גואטה ודלה ימפולסקי, שהבקיע השבוע צמד שערים במשחק האימון מול רמת השרון ובצוות המקצועי מרוצים מאד מיכולתו מתחילת העונה. בחוד ההתקפה ישחק החלוץ אובדו אוקוצ'ה.

יגאל אנטבי מורח מאדק מבה (דרור עינב)
יגאל אנטבי. מתאקלם מצוין בקבוצה (דרור עינב)

אמש הגיעו ארבעה משחקני מכבי נתניה - יגאל אנטבי, אוראל דגני, רביד גזל ודלה ימפולסקי להפנינג אותו ארגנו אוהדי הקבוצה בבית הספק יגאל אלון שביישוב קדימה הסמוך לנתניה. השחקנים חתמו והצטלמו עם תלמידי בית הספר. הפעילות החברתית אותה ארגנו האוהדים נעשתה על מנת לחבר כמה שיותר את הקבוצה לקהילה ובכך למשוך אוהדים נוספים ליציעי הקופסא.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, שלו מנשה, דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה.

סמדג'ה: "מקווה שנוכל לצאת לדרך חדשה"
כשהיא עדיין ללא נקודות בליגת העל תצא העולה החדשה, הפועל רעננה, למשחק חוץ בקופסא. במחזור האחרון היתה קרובה לחולל סנסציה, לאחר שהוליכה 0:1 על האלופה, מכבי חיפה, אך לא הצליחה לשמור על היתרון והפסידה 3:1. כעת, יקוו חניכיו של אלי כהן לקחת נקודות ראשונות העונה מול נתניה.

פגרת הנבחרת הגיעה בתזמון מצוין עבור הקבוצה מהשרון והשוער שאול סמדג'ה סיפר ל-ONE על האימונים במהלך השבועיים האחרונים: "הפגרה הגיעה בדיוק בזמן. היה לנו זמן לתקן טעויות שהיו לנו מתחילת העונה ואנחנו מתחזקים ומשתפרים. אנחנו עובדים על הנקודות החלשות ומנסים לחזק את החזקות. במשחק מול חיפה סבלנו מנאיביות והיתה הרגשה של פספוס ועבדנו גם על זה".

שאול סמדג´ה (אמיר לוי)
"אנחנו עובדים על הנקודות החלשות". סמדג'ה (אמיר לוי)

את הפגרה ניצלו ברעננה גם כדי לחזק את הסגל. שני נבחנים זרים מתאמנים בקבוצה והמאמן אלי כהן ינצל את משחק גביע הטוטו ביום שלישי כדי לבחון אותם ולגבש חוות דעת על השניים. בקבוצה מרוצים מהשתלבותו של קשר הרכש, סטיבן כהן, עליו אמר סמדג'ה: "סטיבן נראה טוב ונכנס לאט לאט לענינים".

סמדג'ה אינו מקל ראש בנתניה, על אף הלחץ בו שרויים הנתנייתים ומקווה שקבוצתו תצא עם נקודות ראשונות: "בנתניה תמיד יש לחץ כי העיתונות המקומית והקהל מאוד מעורבים. הקופסא הוא איצטדיון מאוד ביתי ויהיה משחק לא קל. אני לא יודע מה יהיה אבל אני מקווה שמחר נחייך ונצא לדרך חדשה". 

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, אבי סופר, איתי טואף, חיים פונטרמולי, עומרי אטיה, איתי אלקסלסי, תמיר פור, סטיבן כהן, רז כהן, ארמנדו לסקאנו, כריסטיאנו דוס סנטוס.
 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */