טעים עם הילדים

הכי חמודים שיש: חטיפי מכוניות משחק בריאים לילדים

דרך טעימה ויפהפייה לגרום לילדים לאכול פירות וירקות בהנאה גדולה: כך תכינו חטיפי מכוניות משחק מלאי בריאות שטרם נולד הילד שיסרב להם (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

"הבן הקטן שלי" מספרת עורכת הבלוג hello, Wonderful, "אוהב מכוניות, רכבות וכל דבר עם גלגלים. לעתים קרובות, הוא מביא כמה מהן לארח לו חברה על שולחן ארוחת הערב. אז החלטתי להכין לו את חטיפי המכוניות המתוקים האלה, כדי לגרום לו לאכול נשנוש בריא גם אחרי הארוחה".

מטרת הבלוג היא להעניק גם לאמהות עובדות שעסוקות רוב הזמן, השראה ליצירת דברים קלים אך מתוחכמים שיגרמו לילדים כיף גדול ותחושה של 'הו, כמה אמא השקיעה בי!'.

הפעם בחרנו במכוניות המורכבות מפירות, ירקות וחטיפים גרנולה המחוברים זה לזה בקיסמים ויוצרים מכוניות מקסימות.

בואו נתחיל:

רכב גרנולה

בוחרים בחטיף גרנולה בריא ודגני בוקר עגולים. חותכים את החטיף לריבועים, ונועצים 2 קיסמים לרוחב. עבור הגלגלים, על קצה של כל קיסם תולים עיגול אחד של דגני בוקר.

רכב גזר ועגבניות

בוחרים בגזר גמדי או בגזר רגיל קטן ועבה, חצוי באמצע. נועצים 2 קיסמים בגזר, ובקצה כל קיסם, נועצים חצי עגבניית שרי או סלרי פרוס.

רכב תות בננה עם נהג

מחלקים בננה ל-3 חלקים, נועצים 2 קיסמים, ובקצה כל קיסם, נועצים פרוסת תות. עבור ההגה, נועצים בייגלה אחד על הבננה, ומאחור, עבור הנהג, נועצים חטיף / ביסקוויט בצורת דובי (ניתן למצוא חטיפים כאלה בכשרות מהדרין).

רכב גבינה וקרקרים

מחלקים גבינה צהובה שמגיעה בבלוק למלבנים עבים. עבור הגלגלים, מורחים מעט גבינה לבנה על המלבן, ומדביקים בעזרתה 4 עיגולי קרקרים קטנים.

רכב תפוח / תפוז וענבים

פורסים תפוח או תפוז לפלחים, נועצים 2 קיסמים בגוף הפלח, ובקצה כל קיסם, נועצים חצאי ענבים, אוכמניות, פרוסות תותים או שזיף חתוך לקוביות (גם סוג של גלגלים).

יש לכם רעיונות נוספים לשילובים בריאים וטעימים של חטיפי מכוניות שידליקו את הילדים? שתפו אותנו בתגובות!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר