שתף קטע נבחר

רוני: "רוצה להפוך למנג'ר אחרי שאפרוש"

החלוץ פתח את הלב בראיון מיוחד בפייסבוק, וסיפר כי הוא מתכוון לעבור מאחורי הקווים כשיסיים לשחק. וגם: איזה שער ליגה שלו הוא זוכר יותר מכולם, ומיהו השחקן האיטי בקבוצה?

וויין רוני נמצא מעבר לשיא, כפי שהוכיחה השנה האחרונה. הוא התקשה להפגין יכולת יציבה במנצ'סטר יונייטד, וביורו הוסט לקישור וסיפק הופעות איומות עבור נבחרת אנגליה. אבל החלוץ הג'ינג'י בסך הכל בן 30, כך שיש לו עוד המון לתרום - וכפי שהבהיר היום, גם אחרי שיירד מהדשא, הוא לא מתכוון להיפרד לחלוטין מהכדורגל.

 

בראיון מיוחד בפייסבוק שקיים יחד עם חברו לקבוצה אשלי יאנג, רוני אמר: "אני רוצה להפוך למנג'ר אחרי שאפרוש. אני כרגע נמצא במהלך הלימודים לקבלת תעודת המאמן, ואני אמור להשלים אותם עד אז".

 

וויין רוני. ראיון פתוח (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
וויין רוני. ראיון פתוח(צילום: גטי אימג'ס)

 

רוני חלק עם הגולשים מידע נוסף, והפתיע כאשר לא בחר את המספרת בדרבי מול מנצ'סטר סיטי לשער הזכור ביותר שלו בפרמייר-ליג. הוא אמר כי אותה מספרת הייתה היפה ביותר, אבל העדיף לציין דווקא את הפנדל מול בלקבורן ב-2011 שהבטיח ליונייטד את האליפות: "היה עליי לחץ, הבעיטה התעכבה, והייתי צריך להתגבר על הכל ולהביא את התואר".

 

רוני ויאנג גם השתעשעו מעט על חשבון חבריהם, כאשר יאנג שאל את החלוץ מיהו השחקן האיטי בקבוצה והשניים התפקעו מצחוק. כשרוני נרגע, הוא חשף את התשובה - דיילי בלינד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
וויין רוני
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים