שתף קטע נבחר

בריאל מדריד מודאגים מהבילויים של בנזמה

לאחר שהובהר לשחקני הקבוצה הקוד האתי, התקבלו במועדון דיווחים על כך שהצרפתי נראה במקומות בילוי בשעות מאוחרות

בריאל מדריד מודאגים. בקיץ האחרון הם שילמו לליון הצרפתית סכום של כ-40 מיליון יורו עבור הכוכב קארים בנזמה. לאחרונה קיבלו במועדון יותר מדי דיווחים לפיהם הכדורגלן הצעיר נראה במקומות בילוי בשעות מאוחרות בבירת ספרד.

 

במועדון זעמו על כך, משום שהדיווחים התקבלו לאחר שההנהלה חילקה לשחקנים חוברת הוראות עם הקוד האתי של הקבוצה, בו התבקשו לשמור על חיים ספורטיבים.


"ניסיתי לחנך את השחקנים", פלורנטינו פרס (צילום: רויטרס) 

 

הקוד האתי שחילק הנשיא פלורנטינו פרס כולל שמונה נקודות, אשר בין היתר אוסרות על השחקנים לבלות בשעות מאוחרות. הבהרת הקוד האתי נעשתה לאחר שבעונה שעברה בילה ההולנדי ווסלי סניידר בצורה מוגזמת לטענת גורמים

במועדון, דבר שהביא להחלטה לשחררו.

 

בנוסף לכך, בריאל לא אהבו לגלות צילומים של המגן הבינלאומי סרחיו ראמוס במועדונים בשעות מאוחרות, כמו גם של גונסאלו היגוואין ורויסטון דרנטה.

 

הקוד האתי מהווה חיקוי של 'הספר הכחול' שהוכן עבור השחקנים בשנת 2001, ואשר מלבד בילויים מוגזמים דורש בין היתר מתן כבוד לאוהדים, להתלבש בצורה הולמת וכן אוסר על השתתפות בספורט אתגרי ומסוכן.

 

את הספר הכחול הכין בשעתו המנהל הספורטיבי, חורחה ולדאנו. בשנת 2006 התראיין פלורנטינו פרס וטען כי מדובר היה בכישלון חרוץ: "ניסיתי לחנך את השחקנים, אבל הם יצאו מבולבלים מכל העניין ויכול להיות שלא עשיתי את זה כמו שצריך".  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים