הסגרת הרב ברלנד

הרב שלום ארוש: "חזר האור, לא מפסיק לשמוח שהסיוט נגמר"

ראש מוסדות "חוט של חסד" הרב שלום ארוש התייחס היום לחזרתו של הרב אליעזר ברלנד לישראל ואמר כי מאז חזרתו הוא בשמחה גדולה. לדבריו: "הסיוט נגמר, חזר האור לארץ ישראל" (חסידים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרב ברלנד והרב ארוש (צילומים: שמואל דריי ודינאל הרוש)

הרב שלום ארוש, ראש מוסדות "חוט של חסד" ותלמידו של הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת 'שובו בנים', התייחס היום (רביעי) בקצרה לחזרתו של הרב ברלנד לאחר שלוש שנים בחו"ל ואמר כי "חזר האור".

"אנחנו לא מפסיקים לשמוח ולומר מזמור לתודה עוד פעם ועוד פעם שנגמר הסיוט הזה", אמר הרב ארוש. "ממש מרגיש כוח כמו לא יודע מה. חזר האור לארץ ישראל. אשרינו מה טוב חלקינו".

הרב ארוש התייחס גם לעצרת שמתוכננת ביום חמישי בעיר חברון ליד מערת המכפלה וקרא לכולם להגיע: "בעיניים שלנו ראינו בעצרת הקודמת אצל האבות והאמהות ראינו בעין בעין איזה שקט נהיה איזה ישועה נהייתה לתקופה ארוכה".

"אני זכיתי, הייתי נוסע עם כבוד מורינו כל לילה לקברי אבות. הרב היה אומר שאין דבר יותר גדול מקברי אבות. זה מקום לפעול ישועות לכן כל אחד ידע שזו זכוצת עצומה שיהיה לו חלק בתפילות", אמר הרב ארוש.

"כשמארגנים עצרת תפילה צריך לרוץ. לבוא עם אשתו הילדים להתחזק. זה ליל שישי תיקוני יסוד וממש גם עכשיו הכנה לימי בין המצרים שיתהפכו לנו לטובה לימי החיוכים", אמר הרב ארוש.

האינו לדבריו באדיבות קו המידע של 'שובו בנים' - 025875777

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר