שתף קטע נבחר

התייעלות בהפועל חיפה: הגנן הוחלף

במסגרת ניסיונות ההתייעלות של המועדון, הוחלט על "רכש" חדש בתחום ההשקייה והטיפוח של מתחם האימונים. מחר תצא הקבוצה למחנה אימונים בן שבוע באיטליה, עם 13 שחקני בית

הפועל חיפה תצא מחר (ב') בלילה למחנה האימונים שלה בברשיה שבאיטליה למשך שבוע ימים, במסגרתו תקיים 3 משחקי אימון מול ססואלו ובולוניה מהליגה האיטלקית הראשונה ומול ברשיה המקומית מליגת המשנה.

 

בין היוצאים למחנה אפשר למצוא 13 שחקני בית, שישה מהם מתחת לגיל 21, ארבעה שחקנים שסיימו גיל נוער ושני שחקני קבוצת הנוער התאומים רותם וסער פדידה. ברונו פיניירו יצטרף למחנה באיטליה. הבעלים יואב כץ יפגוש את הקבוצה במחנה וילווה אותה לכל אורכו.

 

עוד צעד בדרך לאליפות? יואב כץ (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עוד צעד בדרך לאליפות? יואב כץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

עוד קודם ייערך מחר שימוע למנכ"ל הקבוצה, אפרים גבאי, שכזכור הוזמן לשימוע לפני מספר שבועות אך בחיפה קיבלו את בקשתו לדחות אותו ובנוסף הודיעו לו כי לא יגיע למשרדי המועדון עד למועד הבירור. גבאי עצמו צפוי להגיע גם הוא עם עורך דינו ויפרוס באותו מעמד את טעניותיו ואת דרישותיו . גורמים המקורבים למנכ"ל אמרו כי במידה שיוחלט לפטרו, הוא אינו מתכוון לוותר "על שקל".

 

ובנושא אחר: במסגרת הניסיון להתייעלות כלכלית הוחלט במועדון להחליף את הגנן ובמקומו יובא גנן אחר. ללא קשר ובנוסף לכך, במועדון גילו צינור מים מסתורי פתוח ממנו דלפו כמיות גדולות של מים תקופה ארוכה ולטענת גורמים במועדון מדובר במעשה במזיד שגרם לכך שחשבונות המים היו גבוהים מאוד במשך תקופה ארוכה.

 

השוער פלטהאוזן ששב ממולדתו בהולנד ביקש מראשי המועדון להתגורר עם בת זוגתו הדוגמנית בבית דירות מול הים ובחיפה אמרו שיעשו מאמץ לעמוד בדרישותיו .

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
יואב כץ אכזבה הפועל חיפה
צילום: אפי שריר
מומלצים