שתף קטע נבחר

שחר: "ללא מתקנים ראויים, לא יהיה ספורט ברמה"

נשיא מכבי חיפה הצביע על הסיבה לכישלון נבחרות הכדור של ישראל: "במקום לכנס ועדות צריך לבנות כמו בכל מדינה". הירוקים אימצו את 'וראייטי' ישראל, שאת ילדיה יארחו במשחקים

"כולם מנגחים את הנבחרות על חוסר ההצלחה, מדובר בדבר זמני - עד שלא יהיו מתקנים ראויים בארץ לא יהיה פה ספורט ברמה גבוהה", ניתח היום (ד') יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, את השבוע הקשה שעבר על שתי נבחרות הכדור המובילות של ישראל.

 

"אם היו מתקנים איכותיים הרמה היתה עולה והליגות היו טובות יותר. במקום לכנס ועדות צריך לבנות מתקני ספורט כמו בכל מדינה, כמו אלו שניצחו אותנו", המשיך הנשיא הירוק וגילה את הנקודה הכואבת שלו בכל העניין: "סוף סוף הבאנו את ליגת האלופות לישראל ואנחנו לא יכולים לארח בחיפה. תזכרו מה אמרתי, מתקנים טובים יותר ימשכו את חובבי הספורט".

 

את כל זה אמר שחר במהלך טקס בו הודיעה קבוצתו על אימוץ 'וראייטי' ישראל, במסגרת תארח את ילדי וראייטי במשחקי הקבוצה ואירועיה השונים. יו"ר וראייטי, עו"ד אורי סלונים, אמר: "פסגת הפסגות שלנו היא להיות עם האלופים, לקח לנו הרבה שנים להגשים את החלום הזה, המטרה היא ליצור הזדהות בין הילדים לקבוצה".

 

הנשיא אודי אנג'ל הוסיף: "זה חיבור של שני ארגונים הקרובים לליבי - וראייטי ומכבי חיפה, ששניהם השואפים למצוינות". שחר הוסיף: "קטונתי מלהביע

תשבוחות לאנשי וראייטי. טוב לדעת שההצלחות שלנו משמחות, זה נותן לנו את האנרגיות להצליח יותר. השחקנים יהיו הראשונים להירתם לעניין, נבדוק את האפשרות להטביע את השם וראייטי על חולצותינו".

 

הילד מתן זוהר, אוהד שרוף של הירוקים, קיבל מהחלוץ שלומי ארבייטמן את חולצת המועדון. ארבייטמן: "אני מתרגש להיות כאן, מבחינתי חשוב יותר לשמח את הילדים מליגת האלופות".

 

שחר התייחס גם לביקוש המטורף לכרטיסים למשחקי ליגת האלופות: "חובבי הספורט בארץ צמאים לאירועים כאלו, חבל שאין הרבה אירועים דומים שיביאו לכאן את הצמרת של הספורט". חלוקת המנויים לצ'מפיונס תתקיים כולה בקרית אליעזר ולטובת העניין ייפתחו שמונה קופות, שייפעלו מיום חמישי ועד יום ראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים