וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שדקר את גרושתו ונהרג בתאונה: מאבטח תחת צו הרחקה שנשקו הוחרם

13.7.2016 / 12:50

מאבטח בתחנת משטרה במעלה אדומים פצע את זוגתו לשעבר ואמה קשה ובינוני, נמלט ונהרג בהתנגשות עם משאית במהלך מצוד. מאז התגרשו השניים בחודש שעבר, הוא תקף אותה בסופרמרקט ונשקו נלקח ממנו. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן, יאיר דניאל

הגבר שנהרג הבוקר (רביעי) בתאונה בכביש 31, לאחר שעל פי החשד דקר את גרושתו בדירה במעלה אדומים ופצע אותה באורח קשה, היה מאבטח בתחנת משטרה במעלה אדומים שהיה תחת צו הרחקה ממנה. האישה התלוננה נגדו לפני כמה שבועות בטענה כי תקף אותה בסופרמרקט בעיר וקרע את שקית הקניות שלה.

בני הזוג התגרשו לפני כחודש וזמן קצר לאחר מכן אירעה התקיפה הראשונה. לשניים יש בת אחת, תינוקת בת פחות משנה, שיחד עם בת משפחה נוספת הסתגרו באחד החדרים בבית בעת שאביה תקף את אמה וסבתה בסכין.

בעקבות תלונת גרושתו אחרי התקיפה הראשונה, נעצר המאבטח ושוחרר בתנאים מגבילים. בין היתר, נלקח ממנו אקדחו האישי. בהמשך, בעקבות תלונות נוספות של האישה, הוצא נגדו צו הרחקה ממנה.

לקריאה נוספת:
נהג מואשם שדרס למוות אישה לעיני ילדיה, תחקר עדים בזירה ונמלט
חשד: בת 20 נאנסה בידי שלושה גברים שסיממו אותה בחתונה - והרתה
אביה של שירה בנקי קורא למתנגדי מצעד הגאווה: הצטרפו אלינו

ת.ד. בין 2 כלי רכב בכביש 31 מערד לחתרורים  מותו של גבר כבן 30.נהרג. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
נהרג במהלך מצוד אחריו. זירת התאונה בכביש 31, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

הגרוש תקף הבוקר על פי החשד את זוגתו לשעבר, בת 33, ואת אמה, בת 53 שנפצעה בינוני, במעלה אדומים. צוותי מד"א פינו את הפצועות לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. לאחר מכן נמלט והמשטרה היתה במצוד אחריו. בזמן מנוסתו הוא התנגש במשאית בכביש 31, בקטע שבין ערד לצומת חתרורים, ונהרג במקום.

פרמדיק מד"א בוריס מנטו, שהגיע לזירת התאונה הקטלנית, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב הפרטי נלכד ברכבו בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הוא היה ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח בתוך זמן קצר. נהג המשאית נבדק בשטח ולא נזקק לפינוי לבית חולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully