יום שלישי, 14.05.2024 שעה 06:18

כריסטיאנו רונאלדו: אני לא יכול לרצות את כולם

פורטוגל חייבת ניצחון ב-21:45 על הונגריה והלחץ מופעל על כוכב הנבחרת. צרפת תפגוש את סרביה, הנרי: "אנחנו באים לנצח". ביליץ' וקאפלו פתחו במלחמה

|
רונאלדו. חייב ניצחון (רויטרס)
רונאלדו. חייב ניצחון (רויטרס)

האם נצטרך להסתפק במונדיאל נטול אחד השחקנים הטובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו? האם דקו ונאני יצטרכו לראות את החברים מהפרמייר ליג בטלוויזיה במהלך חודשי הקיץ? כרגע, זה נראה קרוב מאי פעם.

פורטוגל נמצאת בקרב משולש על המקום השני בצוותא עם הונגריה ושבדיה אולם לה יש רק 10 נקודות בעוד לשבדים יש 12 נקודות ולהונגרים 13 נקודות. במידה והחבורה של קירוש לא תנצח היום ב-21:45  בחוץ את הונגריה אז הסיפור גמור.

"אנחנו חייבים להרים את הראש ולהאמין בעצמנו, זה עוד לא נגמר", אמר המאמן. רונאלדו מודע למצב ואמר גם כן: "אנחנו מאוכזבים ויודעים שצריך לעשות יותר. על עצמו, הוסיף הכוכב: "אני יכול לרצות הרבה אנשים אבל לא את כולם".  

נבחרת צרפת נמצאת בלחץ אדיר לאחר התיקו הביתי 1:1 מול רומניה בבית. בשעה 22:00 היא פוגשת את סרביה שמוליכה את בית 7 עם 18 נקודות. החבורה של דומנק נמצאת 4 נקודות מאחוריה ואם לא תשיג ניצחון, הסיכויים לסיים במקום הראשון ישאפו לאפס. כמו כן, האוסטרים נושפים בגבם של הנרי, בנזמה והחברים.

הלחץ במחנה הצרפתי הוא עצום לאחר שבימים האחרונים נפתחה חזית בין המאמן לכוכב הראשי. תיירי הנרי שצוטט כאומר: "הכדורגל של דומנק משעמם. השחקנים לא יודעים מה לעשות. אף פעם לא היינו הסיטואציה הזו". לאחר מכן, החלוץ הכחיש את הדברים ואמר שהטריקולור דווקא מרוצים מהיכולת שהפגינו מול הרומנים: "ניסע לסרביה לנצח ואם נצטרך לעלות מהפלייאוף, נעשה את זה".

תיירי הנרי (רויטרס)
תיירי הנרי. "נעשה את זה" (רויטרס)

נראה כי הלחץ עשה את שלו ובצרפת מפרסמים כי המאמן יפתח הפעם עם כל התותחים הכבדים, בנזמה, ריברי וגורקוף. בצד השני, כוכב נבחרת סרביה, נמניה וידיץ' התייחס למשחק הגורלי: "הצרפתים עדיין פייבוריטים אבל הלחץ עליהם. תחכה להם קבלת פנים חמה ויש להם את כל הסיבות לפחד מהאווירה כאן".

בלמה של מנצ'סטר יונייטד המשיך ואמר: "אני בן 27 ועוד לא שיחקתי במונדיאל וזו לא תהיה הפתעה שאני אתן הכל על המגרש. אעבוד עד הטיפה האחרונה".

ביליץ´. מלחמה פסיכולוגית עם קאפלו (רויטרס)
ביליץ´. מלחמה פסיכולוגית עם קאפלו (רויטרס)

ביליץ': "אנגליה איבדה מהרוח שלה", קאפלו: "אני מודה לו"
מי שנמצאת במצב מצוין היא אנגליה שיכולה להבטיח את העליה מהמקום הראשון כבר הערב מול קרואטיה כשהיא מוליכה את בית 6 עם 21 נקודות ואילו הקרואטים עם 17. מי שפתח במלחמה הפסיכולוגית הוא מאמן קרואטיה, ביליץ' שאמר: "הם איבדו מהאנגליות שלהם. חסר להם את כל מה שהפך את נבחרות אנגליה לכאלה חזקות".

קאפלו לא נשאר חייב וענה ליריבו: "אני מודה למיסטר ביליץ'. עכשיו אני לא צריך לדרבן את השחקנים שלי. הוא עוזר נפלא. אני אוהב את הרוח שנמנצאת מאחוריי הנבחרת ואנחנו מנצחים בזכותה משחקים".

ספרד. אמורה לעשות את העבודה (GettyImages)
ספרד. אמורה לעשות את העבודה (GettyImages)

משחק קריטי לא פחות יתקיים בבית 5 שנשלט על ידי ספרד. הטורקים יוצאים למשחק חוץ בבוסניה כאשר הם חייבים ניצחון בכדי להשיאר בתמונת המקום ה-2. כרגע, הבוסנים נמצאים עם 15 נקודות ואילו החבורה מאיסטנבול רק עם 11. צ'אבי, ויאה ופויל לא אמורים להתקשות מול אסטוניה בבית כאשר ניצחון יבטיח את העפלתם לדרום אפריקה.

החבורה של מרצ'לו ליפי תוכל כבר לארוז אם תנצח את בולגריה בבית. ניצחון והיא תתרחק 4 נקודות מיריבתה על העליה, אירלנד. תיאורטית, עדיין האירים יוכלו לסיים ראשונים אך מעשית, קשה לראות איך זה יקרה.    

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */