שתף קטע נבחר

סוכן הביטוח שסיבך את מנורה עבד גם בפניקס

בחברת הפניקס אישרו כי לפני מספר שנים נתנה החברה הלוואות ללקוחות של הסוכן מיקי גרובר כנגד שיעבוד ערכי הפדיון של פוליסת הביטוח שלהם בהיקף של פחות ממיליון שקל

סוכן הביטוח מיקי גרובר, שסיבך את חברת מנורה מבטחים במתן הלוואות בניגוד להוראות הפיקוח על הביטוח, פעל בדרך זו גם בחברת הפניקס, וככל הנראה בחברות נוספות שעמן עבד, בהן שמשון ומגדל.

 

 

בחברת הפניקס אישרו אתמול (ג') כי לפני מספר שנים נתנה החברה הלוואות ללקוחות של גרובר כנגד שיעבוד ערכי הפדיון של פוליסות הביטוח שלהם. היקף ההלוואות עומד על פחות ממיליון שקל, ולטענת החברה יש לה עודפי ביטחונות להלוואות (בניגוד למצב הקיים במנורה מבטחים שהביטחונות אינם מכסים את ההלוואות). החברה סירבה למסור נתונים על היקף הביטחונות.

 

עוד נמסר מהחברה כי הנוהג של מתן הלוואות כנגד שיעבוד ערכי הפדיון של הפוליסות הופסק לפני מספר שנים וכיום ניתנו הלוואות רק לפי הנחיות המפקח על הביטוח. מהחברה נמסר כי היקף הפעילות עם גרובר צומצם מאוד בשנים האחרונות מאז התגלתה שיטת ההלוואות, אבל הקשרים עמו לא נותקו.

 

ל"ממון" נודע כי לפני כ-25 שנים התנהלה נגד גרובר חקירה של מס הכנסה בחשד להחזקת סכומי מט"ח בחשבונות בחו"ל מבלי שהיה זכאי לכך. וכן בחשד של הפצת חשבוניות מזויפות. בסופו של דבר הסתיימה הפרשה בתשלום כופר על ידי גרובר מבלי שהוגש נגדו כתב אישום.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים