שתף קטע נבחר

רשמית: נאדאל בסגל ספרד למפגש מול ישראל

המדורג 3 בעולם נכלל בהרכב מחזיקת הגביע להתמודדות בעוד שבועיים במורסיה. אם פציעתו תחמיר בימים הקרובים בניו יורק, הוא יוחלף בידי פררו. עוד בסגל: רוברדו, פרר ולופס

חדשות רעות לנבחרת ישראל. באופן רשמי וסופי - רפאל נאדאל, המדורג 3 בעולם, יהיה חלק מנבחרת ספרד שתפגוש את נבחרתנו, במפגש חצי גמר גביע דייויס, בעוד שבועיים במורסיה.

 

קפטן הנבחרת הספרדית, אלברט קוסטה, פרסם היום (ג') את הרביעייה אותה הוא בחר לקראת המפגש מול ישראל, שייערך בין ה-18 ל-20 בספטמבר. למרות הפציעה בשרירי הבטן שלשום ב-US Open, נאדאל נכלל בסגל, לצידם של טומי רוברדו (15) דויד פרר (19) ופליסיאנו לופס (37).


פליסיאנו לופס ופרננדו ורדאסקו. אחד בפנים, אחד בחוץ (צילום: AFP) 

 

פרננדו ורדאסקו, המדורג 10 בעולם, ששיחק במפגשים האחרונים של ספרד בדייויס, נשאר הפעם בחוץ בשל פציעה משלו בשרירי הבטן, למרות שבימים אלה הוא משחק בגראנד סלאם בניו יורק והעפיל הלילה לרבע הגמר. הקפטן הספרדי, שחקן העבר אלברט קוסטה, שוהה בימים אלה בניו יורק ועוקב אחרי שחקני נבחרתו ומי שפרסם את ההרכב היום הוא מאמן הנבחרת, פרנסיסקו רואיג.

 

ניקולאס אלמגרו, שחקן טופ 50 גם הוא, רצה מאוד להיכלל בסגל ולשחק מול הקהל הביתי, מאחר שהוא יליד מורסיה, אך בסופו של דבר הקפטן קוסטה השאיר אותו בחוץ והחלום של אלמגרו למפגש דייויס ביתי, ייאלץ לחכות לפעם הבאה.


אייל רן. לא הפתיע בהרכב הישראלי (צילום: אורן אהרוני)

 

הספרדים הודיעו כי נאדאל בינתיים בפנים, אך ייתכן ובימים הקרובים יהיה שינוי בסגל, בהתאם למצבו הפיזי של המדורג 3 בעולם. במידה ורפא יוחלף בסופו של דבר, הראשון ברשימת ההמתנה הוא מדורג 1 בעולם לשעבר אחר, חואן קרלוס פררו (כיום 25).

 

ביום הפתיחה: נאדאל מול לוי, סלע נגד פרר

אם להסתמך על מפגשי העבר של ספרד, נאדאל ופרר אמורים לשחק ביחדיים ואילו פליסיאנו לופס בטוח בזוגות, לצידו של נאדאל או רוברדו. בכל מקרה, ביום הפתיחה התפריט הצפוי הוא שהמדורג 1 הספרדי, נאדאל, ישחק מול מספר 2 של ישראל, הראל לוי ואילו הטניסאי הבכיר שלנו, דודי סלע, יפגוש את מספר 2 הספרדי, דויד פרר, אותו כבר ניצח פעמיים בשנה וחצי האחרונות.

 

בהמשך הערב יצאה גם ההודעה הרשמית של אייל רן, קפטן נבחרת ישראל, על ההרכב הכחול-לבן למפגש, ללא הפתעות. הרביעייה תהיה אותה אחת מהניצחון ההיסטורי על רוסיה בתל אביב - דודי סלע, הראל לוי, אנדי רם ויוני ארליך

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים