שתף קטע נבחר

עשרות אלפי אנשים קיבלו את נבחרת וויילס

אחרי שהגיעו עד לחצי גמר אליפות אירופה, "הדרקונים" ערכו מצעד בקרדיף, מהסוג השמור לנבחרות הזוכות בגביע. בסיום האירוע: הופעה של המאניק סטריט פריצ'רס

 

הדרקונים של חאליסי לא זוכים לכזה כבוד. עשרות אלפי אנשים התקבצו ברחוב סנט מארי בקרדיף כדי להריע לנבחרת וויילס שחזרה מצרפת אחרי הופעה הרואית ביורו.

 

כאילו זכתה בגביע, ערכה הנבחרת הוולשית מצעד ניצחון כשהשחקנים נישאו באוטובוס שהסיע אותם אל עבר האצטדיון של קרדיף סיטי. באצטדיון תופיע הלהקה הוולשית הפופולארית, מאניק סטריט פריצ'רס, בפני 33,000 איש (אנחנו אגב בחרנו בסופר פרי אנימלס כלהקה הוולשית החביבה עלינו, אבל על טעם וריח...).

 

הדרקונים פשטו עם שחר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הדרקונים פשטו עם שחר(צילום: רויטרס)

 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 

וויילס כזכור נעצרה רק בחצי גמר היורו אחרי שהפסידה לפורטוגל. בדרך לשם היא סיימה ראשונה בשלב הבתים ועברה בהמשך את צפון אירלנד ובלגיה החזקה. "זו בדיוק הסיבה שבשבילה שחקנים עובדים כל כך קשה - לייצג את המדינה שלהם. הם ידעו שיש אומה שלמה שמחכה להם", אמר המאמן כריס קולמן, "אני כל כך גאה בשחקנים".

 

"זו הייתה אליפות ארוכה ואנחנו שמחים לחזור הביתה", אמר האל רובסון קאנו, מגיבורי הנבחרת הוולשית, וחברו לנבחרת סם ווקס הוסיף: "כמות האנשים שהגיעה בשבילנו מדהימה. בצרפת היינו בתוך בועה, כך שלחזור לפה ולראות את המראות האלו זה פשוט מדהים".

 

עשרות אלפים ברחובות (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
עשרות אלפים ברחובות(צילום: gettyimages)

 (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
האוטובוס הוולשי
צילום: רויטרס
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים