שתף קטע נבחר

צילום: getty images

בדרך לזכייה שנייה? מארי בגמר ווימבלדון

ווימבלדון: הטניסאי הבריטי ניצח בלי שום בעיה 3:6, 3:6, 3:6 את תומאס ברדיך ויגיע כפייבוריט מובהק לגמר מול מילוש ראוניץ' ביום ראשון הקרוב

בריטניה מחזיקה אצבעות. אנדי מארי עלה הערב (ו') בקלות לגמר ווימבלדון ובניגוד לגמרים הקודמים שלו בגראנד סלאם הדשא, הפעם הוא יגיע כפייבוריט מובהק מול מילוש ראוניץ' הקנדי.

 

ריו 2016 - העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט

 

מארי ניצח בלי שום בעיה 3:6, 3:6, 3:6 את תומאס ברדיך הצ'כי. מארי הפגין עליונות בכל אחת מהמערכות והציג טניס איכותי בהרבה מיריבו שנראה אובד עצות ברוב שלבי המשחק.

 

נראה מצוין. מארי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נראה מצוין. מארי(צילום: AFP)

 

מארי יחפש כעת זכייה שנייה בווימבלדון ויזכה כמובן לתמיכה ערה מהקהל המקומי שגם הערב דחף אותו במה שהזכיר לפרקים עידוד של משחק כדורגל. ההופעה הקודמת של מארי בגמר ווימבלדון הייתה ב-2013, אז ניצח בשלוש מערכות את נובאק ג'וקוביץ', שנה קודם לכן הפסיד מארי באותו מעמד לרוג'ר פדרר.

 

מארי אמר בסיום: "היה לי משחק טוב, ניצלתי הזדמנויות. אני רוצה כבר שיום ראשון יגיע. יהיה משחק קשה, ראוניץ' נמצא בעונת הדשא הטובה בקריירה שלו. אין לי תוכנית משחק מיוחדת, אדבוק במה שעשיתי במשך כל הטורניר".

 

מהלך המשחק

מארי שבר אמנם כבר במשחקון השני בדרך ל-0:2, אבל ברדיך הגיב מיד, שבר חזרה וצימק ל-2:1. שבירה נוספת של הסקוטי הציבה אותו בעמדה של 3:5 ולאחר מכן הוא שמר בהצלחה ועלה ל-0:1 במאזן המערכות.

 

גדול עליו. ברדיך (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גדול עליו. ברדיך(צילום: רויטרס)

 

המערכה שנייה סיפקה משחקון שישי מונומנטלי וארוך במיוחד במהלכו ניצל מארי פעמיים משבירה. בסופו של דבר מארי שבר בעצמו במשחקון הבא ועלה ל-3:4. שבירה נוספת במשחקון התשיעי העניקה לו את המערכה.

 

מארי שמר על יציבות במשחקוני ההגשה במערכה השלישית ועקץ עם שבירה במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3. יותר מזה הוא לא היה צריך, ברדיך שוב קרס בנקודות החשובות ומארי ניצח גם במערכה השלישית בתוצאה 3:6.


פורסם לראשונה 08/07/2016 18:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים