וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 18 טבע למוות בבריכה ציבורית בקריית ביאליק

8.7.2016 / 11:45

הצעיר, תושב חיפה, פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בעירו, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. גופתו הועברו לנתיחה באבו כביר. משפחתו: יש לחקור את נסיבות האירוע, חלפו 20 דקות עד שהמצילים הבחינו בו

בריכה בקיבוץ רגבים במועצה האזורית מנשה - גבר שידו נשאבה לתוך צינור ונלכד מתחת למים בזמן עבודת תיקון בריכה נמצא ללא רוח חיים. מד"א
מותו נקבע בבית החולים. זירת הטביעה בקיבוץ רגבים, אתמול/מד"א

נער בן 18 מחיפה טבע אמש למוות בבריכה ציבורית בקריית ביאליק. הוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אולם הבוקר (שישי) נקבע מותו. גופתו נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. המשטרה פתחה בחקירה.

משפחת הנער אמרה כי יש לחקור את נסיבות האירוע. לדבריהם, הוא ידע לשחות, ולכן הם מבקשים לדעת מה בדיוק קרה. לטענתם, חלפו 20 דקות מהרגע שטבע ועד שהמצילים הבחינו בכך.

אתמול טבע למוות גבר בן 55 לאחר שידו נשאבה לתוך צינור בבריכה בקיבוץ רגבים שבמועצה האזורית מנשה הסמוכה לחדרה. הוא נלכד מתחת למים וצוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. הגבר, תושב חדרה, ביצע עבודות תחזוקה בבריכה. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לגבי המקרה וכי גופתו נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

עוד בוואלה! NEWS
חשד: פרץ למאגרים באינטרנט - וגנב תמונות בעלות אופן מיני של דוגמניות
"כל הטיפול השתנה": המערכת שעזרה להציל את חייה של הפצועה בפיגוע
האקדמיה תתנגד, התקציב מופרך: מכשולי היישום של מסקנות ועת ביטון

(עדכון ראשון: 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully