שתף קטע נבחר

סייקלינג אקדמי ניצחה בטור הונגריה

קבוצת האופניים הישראלית ניצחה לראשונה בטור אירופאי. מיקל ראיים הרוכב האסטוני ניצח בתחרות האישית ופירגן לרוכב הישראלי גיא גבאי: "הוא עשה עבודה נפלאה עבור הקבוצה"

קבוצת האופניים המקצוענית, סייקלינג אקדמי, ניצחה אתמול (ש') בבודפשט בטור הונגריה. יותר מכך, הרוכב האסטוני של הקבוצה, מיקל ראיים שחגג אתמול יום הולדת 23, אף ניצח בתחרות האישית.

 

אקדמי ניצחה שני קטעים בטור (הראשון והרביעי) , ניצחה את קטגוריית המטפס הטוב ביותר (האמריקני שלה כריס באטלר) והוכתרה גם כקבוצה עם הזמן הכללי הטוב ביותר.

 

גיא גבאי מעביר בקבוק לחברו כריס באטלר (צילום: סייקלינג אקדמי)
גיא גבאי מעביר בקבוק לחברו כריס באטלר(צילום: סייקלינג אקדמי)

 

מדובר בהישג המשמעותי ביותר של אקדמי מאז הקמתה: ניצחון בטור אירופאי בן 5 קטעים תוך הפגנת עליונות בכל אחד מקטעי המירוץ. מאז שראים השיג את הנצחון הראשון בקטע השני, הקבוצה הובילה את המירוץ והגנה בהצלחה על החולצה הצהובה עד סיום הטור כולו אתמול בבודפשט.

 

להישג היה שותף הרוכב הישראלי בן ה-23, גיא גבאי, שהפגין יכולת מרשימה במשימת ההגנה על החולצה הצהובה, הוביל את הפלוטון במשך שעות רבות כדי למנוע מיריביו המסוכנים ביותר של מוביל התחרות ״לברוח״.

 

"הוא עשה עבודה נפלאה עבור הקבוצה כדי להשיג את הנצחון הזה", אמר ראיים בסיום. גבאי ניצב במקום השביעי במירוץ כולו בסיום הקטע השלישי אבל התרסקות קשה אתמול דירדרה אותו לאחד המקומות האחרונים במירוץ, "לעבוד בקדמת הפלוטון היה לעתים קרובות סבל צרוף״, אמר גבאי, "אבל כשאתה יודע שכל ההשקעה הזו עוזרת לקבוצה שלך לנצח, אז אתה מוריד את הראש וממשיך ויהי מה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סייקלינג אקדמי
סייקלינג אקדמי
צילום: סייקלינג אקדמי
מומלצים