שתף קטע נבחר

מסתמן: גאדיר לא יהיה כשיר למשחק מול שריף

החלוץ סובל מכאבים בשרירי הבטן, לא נראה שיוכל להיות בסגל למשחק הראשון נגד שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות. 100 מקומות במטוס החכור למולדובה נותרו לאוהדים

בשורות הפועל ב"ש מודאגים ממצבו של מוחמד גאדיר, שלא נטל חלק בשני משחקי האימון שקיימה הקבוצה בפולין. החלוץ סובל מכאבים בשרירי הבטן, פציעה ממנה הוא סובל כבר חצי שנה ולמעשה מאז שהצטרף למועדון באמצע העונה שעברה מבלגיה.

 

בעבר הוא נזקק לניתוח בשרירי הבטן ולקראת תום העונה הקודמת, כשהכאבים התגברו וגרמו לו להחמיץ מספר משחקים, הוא עבר בדיקה אצל הכירורג שניתח אותו בעבר והוחלט שאין צורך לנתח אותו בשנית. במועדון ובסביבתו קיוו שהמנוחה שקיבל בפגרה יחד עם חבריו לקבוצה תשפר את מצבו, אך מסתבר שזה לא קרה ולא מן הנמנע שתיערך בעניינו התייעצות רפואית נוספת ובסיומה יוחלט לנתחו. נכון לעכשיו לא נראה שגדיר יוכל להיות בסגל למשחק הראשון נגד שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות, שיערך ביום שלישי הבא בעוד שבוע וחצי.

 

מתן אוחיון, שסבל מפציעה דומה ונותח מיד עם סיום העונה, מפתיע בקצב ההחלמה המהיר שלו והוא נטל חלק כמחליף בשני המשחקים. ג'ון אוגו שסובל מכאבים כרוניים בסחוסי הברכיים, קיבל מנוחה ולא שותף בניצחון אמש (ש') 1:2 על פוגון שצ'יצ'ן הפולנית במחנה האימונים. במועדון קיוו לראות את הבלם החדש, מיגל ויטור, עורך במשחק את הופעת הבכורה שלו, אך באימון הבוקר שקדם לו הוא ספג מכה שבמועדון הגדירו כקלה ולכן הוחלט לתת לו מנוחה.

 

מי שנראה שהתאקלם מהר מאוד בקבוצתו החדשה הוא הקשר יובל שבתאי, שכבש אתמול את שער הניצחון בנגיחה יפיפייה. בניצחון 0:3 על שלאסק ורוצלב בשבוע שעבר הוא גם בישל והיה השחקן היחיד ששיחק את שני המשחקים במלואם.

 

המועדון החליט לחכור מטוס שיטיס את השחקנים ואנשי הצוות ישירות למולדובה למשחק הגומלין נגד שריף שיערך ב-19 ליולי. במטוס נותרו כ-100 מקומות שמוצעים למכירה לאוהדים שיוכלו להתחכך עם אליליהם באוויר. חבילות אלו של טיסות הלוך וחזור וכרטיס כניסה למשחק נמכרות ב-599 דולר. לאוהדי באר-שבע הוקצו 550 כרטיסים למשחק. 160 אוהדים כבר רכשו חבילות אחרות, רובם כוללות לינה בעיר אודסה השכנה ששייכת לאוקרינה, כך סיפר רן פרידמן, מנכ"ל חברת "שורה ראשונה", ששיווקה את החבילות.

 

השוער הצעיר גל נבון, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער ולא המריא עם הקבוצה למחנה האימונים, חתם במהלך סוף השבוע על חוזה והוא יהיה השוער השלישי. רז רחמים, שכן יצא למחנה, יושאל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זוהר שחר
מוחמד גאדיר
צילום: זוהר שחר
מומלצים