שתף קטע נבחר

מקווים לטוב: רק 0:0 לבית"ר מול טוזלה

מוקדמות הליגה האירופית: במשחק הבכורה של הירושלמים לעונת 2016/17 הם לא הרשימו והתקשו להגיע להזדמנויות, אבל שער חוקי של איינבינדר (53) לא אושר למרות שעבר בבירור את הקו. רן בן שמעון, בהופעת הבכורה שלו על הקווים, ייאלץ לנצח בטדי בשבוע הבא

בית"ר ירושלים הייתה אחת מהפתעות העונה שעברה. הקבוצה שיחקה כדורגל התקפי ושוטף והצליחה לסיים במקום השלישי בטבלה, למרות פלייאוף עליון מזעזע. בסיום העונה, פוטר סלובודן דראפיץ' ובמקומו הגיע רן בן שמעון הישר למוקדמות הליגה האירופית שהתקיימו הערב (ה') בסיומם סיימה בית"ר ב-0:0 מאכזב עם סגנית אלופת בוסניה, סלובודה טוזלה.

 

בן שמעון בוודאי לא יכול להיות מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו שנראית עדיין בפגרת הקיץ ואין ספק ששחקניו יצטרכו להשתפר והרבה בשבוע הבא כדי להעפיל לסיבוב הבא. המחצית הראשונה הייתה נוראית ומלבד החמצת ענק של איתי שכטר באחד על אחד מול שוער המארחת, לא ראינו כלום.

 

איתי שכטר. משחק ראשון העונה באירופה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
איתי שכטר. משחק ראשון העונה באירופה(צילום: ראובן שוורץ)

  

במחצית השנייה בית"ר נשדדה. בדקה ה-53 הקפטן, דן איינבינדר שיחרר כדור אדיר שפגע במשקוף וירד בבירור מעבר לקו, אבל השופט השבדי גלן נייברג החליט להתעלם ולא אישר. עד לסיום, שתי הקבוצות ניסו לכבוש, אבל התקשו להגיע למצבים והן נפרדו ב-0:0 מאכזב במיוחד.

 

מהלך המשחק

דקה 17': אחרי פתיחה רעה מאוד למשחק הזה, הבוסנים הגיעו למצב ראשון. האיש המסוכן של טוזלה זבה ניסה למצוא את הפינה הרחוקה של קליימן מזווית לא קלה, אבל החטיא את המסגרת. 

 

36': סוף כל סוף הזדמנות ראשונה לבית"ר. חילוף מסירות נהדר בין אצילי ושכטר העמיד את החלוץ באחד על אחד מול פיריץ', אבל שכטר בעט לגופו של השוער הבוסנים. החמצה ענקית.

 

53': בית"ר נשדדה. איזה כדור אדיר איינבינדר הוציא מהרגל שלו. מ-25 מטרים הקפטן הבית"ר שלח טיל שפגע במשקוף ועבר בבירור עד קו השער, אבל השופט השוודי, גלן נייברג לא אישר. על הריבאונד עט ולפורט, אבל נגח ברשלנות אל ידיו של פיריץ'.

 

67': כמעט שער לזכות טוזלה. החלוץ הענק מהיר קאריץ' עלה גבוה מעל כולם ונגח טוב, אבל הכדור שלו חמק סנטימטרים מהעמוד של קליימן.

 

82': קוסטיץ' ראה את קליימן עומד לא טוב וניסה להפתיע אותו, אבל השוער של בית"ר סגר טוב את הפינה והדף לקרן.

 

הרכבים

סלובודה טוזלה: קינן פיריץ', איוון קוסטיץ', אלדין דידיץ', מהיר קאריץ', סמיר אפנדיץ', זייקו זבה, אמר אורדגיץ', נמניה סטפנוביץ', דמיר מהידיץ', סמיר מרזיץ'.   

 

בית"ר ירושלים:  בוריס קליימן, שניר משען, חסוס רואדה, דן מורי, אורי מגבו, קלאודימיר פריירה, דן איינבינדר, ארסניו ולפורט, קובי מויאל (לידור כהן, 66), עומר אצילי, איתי שכטר (יעקב בריהון, 80).


פורסם לראשונה 30/06/2016 18:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
רן בן שמעון
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים