שתף קטע נבחר

יציבות בנעילת המסחר בבורסה בת"א

דלתא רוכשת פעילות בארה"ב ב-120 מיליון דולר; סלקום זינקה ב-4.8% והשלימה עלייה של למעלה מ-14% בשלושה ימי מסחר

יום המסחר האחרון של השבוע בבורסת תל אביב ננעל הערב (ה') ביציבות במדדים המובילים. המדדים ת"א 25 ות"א 100 ננעלו בקרבת רמת הפתיחה. דלתא זינקה ב-13% במחזור של 30.9 מיליון שקל. סלקום זינקה ב-4.8% והשלימה עלייה של למעלה מ-14% בשלושה ימי מסחר.

 

מניות במרכז

מידרוג מודיעה על העלאת דירוג לכלכלית ירושלים, מ- Baa2l לדירוג Baa1, על הוצאת הסדרות מרשימת המעקב ועל שינוי אופק הדירוג לחיוב.

 

אלטשולר שחם סוגר את פעילות הביטוח שלו ומעביר את 400 מיליון השקלים שגייס מלקוחות בפוליסות חיסכון להכשרה ביטוח.

 

אופקו מודיעה הבוקר על חתימת הסכם לרכישת חברת הביומד Transition Therapeutics, תמורת 60 מיליון דולר בעסקת מניות.

 

דלתא מודיעה על עסקת ענק לרכישת חטיבה של החברה האמריקאית (הציבורית) V.F. Corporation תמורת 120 מיליון דולר. הפעילות הנרכשת כוללת פיתוח, עיצוב, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרי פרמיום הנמכים לפלח השוק העליון תחת המותגים "Splendid" ,"7 For All Mankind" ו-"Ella Moss".

 

המותג "7 For All Mankind" הינו מותג ג'ינס גלובלי מוביל והמותגים "Splendid" ו-"Ella Moss", הינם מותגי הלבשה מובילים בארה"ב למוצרי הלבשה עליונה ומוצרים נלווים. ו-"Ella Moss" )

 

הסדר החוב במירלנד על סף קריסה. ל"כלכליסט" נודע כי ההסדר, שמתנהל כבר יותר משנה וחצי, עומד בפני ביטול לאחר שהדירקטוריון החדש של החברה־האם כלכלית ירושלים, בראשות זוהר לוי וטל פורר, החליט שלא לאשר אותו.

 

תשואת אג"ח ישראל ל-10 שנים עומדת הבוקר על 1.67%. תשואת אג"ח ארה"ב ל-10 שנים עולה בשעה זו ב-3 נ"ב ל-1.51%, תשואת אג"ח גרמניה ל-10 שנים במינוס 0.12%, תשואת אג"ח אנגליה ל-10 שנים ב-0.95%.

 


פורסם לראשונה 30/06/2016 10:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים