שתף קטע נבחר

אמוטו חתם בטורקיה, ק"ש: "הוא תחת חוזה"

החלוץ הניגרי הגיע לסיכום עם יני מלטיאספור הטורקית, אולם בקבוצת הצפונית טוענים כי הוא אינו שחקן חופשי ועשויים לפנות לאופ"א בנושא

יני מלטיאספור מהליגה השניה בטורקיה הגיעה לסיכום עם חלוצה של עירוני קריית שמונה, אוסטין אמוטו. הדבר הכעיס את ראשי קריית שמונה שכן לטענתם יש לו חוזה, והוא לא יכול לחתום ללא אישורם בקבוצה אחרת. אולם החלץ נמצא בטורקיה ואינו מתכוון לחזור לישראל.

 

כפי שפורסם ב-ynet ספורט, אמוטו עורר עניין בטורקיה, אולם בק"ש התקשו להאמין שהחלוץ שכל כך החזיקו ממנו יעזוב את הקבוצה ללא אישור, ארבעה ימים לפני פתיחת האימונים. אמש נודע לקבוצה הצפונית כי אמוטו קיבל ויזה לטורקיה ואמור לעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי על חוזה ביני מלטיאספור, שתכפיל את שכרו.

 

יעזוב לטורקיה? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יעזוב לטורקיה?(צילום: ראובן שוורץ)

 

בקריית שמונה לא מתכוונים לעבור בשקט על התרגיל המלוכלך, וכבר שלחו מסר חד וברור לראשי הקבוצה הטורקית כי אמוטו שחקן תחת חוזה וכי אין בכוונתם לאפשר לו לעזוב. בק"ש אף שוקלים לפנות לאופ"א בעניין זה. אם אמוטו יעזוב, איזי שרצקי יחפש חלוץ זר אחר. כשבתוך כך, נמשכים המגעים עם שלומי אזולאי ושחר הירש.

 

בנושא אחר, ח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר הועדה לזכויות הילד שוחחה עם ראשי האוצר וקיבלה הבטחה כי האוצר יעביר תקציב של 5 מיליון ש"ח לשיפוץ האיצטדיון העירוני בק"ש, דבר שיבטיח כי הקבוצה תשחק בעונה הקרובה בעירה ולא תאלץ לנדוד לסמי עופר המרוחק. בנוסף פנתה שאשא ביטון גם למשרד לפיתוח הנגב והגליל ולמשרד התרבות והספורט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
אוסטין אמוטו
צילום: אביהו שפירא
מומלצים