שתף קטע נבחר

ירידות חדות בוול סטריט בנעילה: נאסד"ק צנח ב-2.4%

אפקט הברקזיט נמשך: נאסד"ק צנח ב-2.4%, דאו ג'ונס ירד ב-1.5%, ו- S&P 500 איבד 1.8%. S&P הורידה את הדירוג של בריטניה מ-AAA ל-AA - בעקבות הברקזיט. הנפט מסוג WTI ירד ב-2.8% ל-46.3 דולר לחבית

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים חדות במדדים המובילים. הנאסד"ק איבד 2.4%. S&P 500 איבד 1.8%. הדאו ג'ונס איבד 1.5%.  

 

ברקע המסחר

החוזים על הנפט מסוג WTI ננעלו בירידה של 2.8% ורשמו את מחירו הנמוך ביותר של הזהב השחור זה 7 שבועות. מחיר הנפט ננעל על 46.3 דולר לחבית.

 

סוכנות דירוג האשראי S&P הודיעה כי החליטה לחתוך את דירוג האשראי של בריטניה מ-AAA ל-AA. הסוכנות הצביעה על החלטת העם הבריטי לעזוב את האיחוד האירופי בשבוע שעבר במסגרת משאל הברקזיט כנימוק המרכזי להורדת הדירוג. "לדעתנו, האירוע יוביל למדיניות פחות צפויה ופחות יציבה של מקבלי ההחלטות בבריטניה".

 

בנק אוף אמריקה מעדכן את התחזיות שלו על המטבעות המובילים בעולם. הבנק מעריך כי עד סוף השנה היורו ירד בעוד 4% מול הדולר לרמה של 1.05 דולר ליורו. הכלכלנים של הבנק מעריכים כי הין היפני ימשיך להתחזק מול הדולר והצמד יסחר תמורת 105 ין לדולר והפאונד ירד עד לרמה של 1.3 מול המטבע האמריקאי.

 

מניות מרכזיות

ענקית המכשור הרפואי האמריקאית מדטרוניק קונה את חברת הרטוור (HeartWare) ב-1.1 מיליארד דולר.-2015 חתמה HeartWare על הסכם לרכישת חברת וולטק קרדיו הישראלית בסכום שנאמד בעד מיליארד דולר. כעת נרכשת החברה האמריקאית בסכום של 1.1 מיליארד דולר, סכום דומה לזה שהיתה אמורה לרכוש את החברה הישראלית.

 

אינטל בודקת אפשרות למכור את חטיבת הסייבר שלה, מקאפי לשעבר, לקרנות השקעה פרטיות ופנתה לבנקים שייעצו לה בנושא. כך עולה מדיווח של הפייננשל טיימס הבריטי. החברה רכשה את מקאפי לפני כ-6 שנים עבור 7.7 מיליארד דולר. על פי הדיווח, היא מעוניינת למכור אותה לפחות במחיר הרכישה או יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים