וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות לשוטר שהציע לאישה מין אוראלי בתמורה לביטול דוח

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את אבנר אלפרין בקבלת שוחד, לאחר שהפציר באישה שקיבלה דוח על נהיגה בשכרות "לעשות מה שגברים אוהבים" כדי לבטלו. עורך דינו: "מרשי מקווה שהמשטרה תשאיר אותו בשורותיה"

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
"אלפרן הציע למתלוננת שתבוא עמו להחזיר את המתנדב לביתו/אדריאן הרבשטיין

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) את השוטר אבנר אלפרן בקבלת שוחד, במסגרת הסדר טיעון. לפי כתב האישום שהגישה מח"ש, ונחשף לראשונה בוואלה! NEWS, אלפרן הציע לאישה לבטל לה דוח תנועה בתמורה למין אוראלי. עסקת הטיעון המקלה קובעת כי הנאשם יודה במיוחס לו, וירצה שישה חודשי מאסר. עם זאת, אם יימצא מתאים לכך על ידי בית המשפט – דבר סביר ביותר, העונש יומר לעבודות שירות.

מפרטי כתב האישום עולה כי בחודש מרץ 2015 אלפרן עצר יחד עם מתנדב נוסף את המתלוננת בשעת לילה לבדיקת אלכוהול. לצורך השלמת הבדיקה, הוסעה המתלוננת לתחנת המשטרה המקומית, שם עברה בדיקת בעזרת מכשיר "ינשוף", שהעלתה כמות גבוהה מהמותר של אלכוהול בדמה.

עוד בוואלה! NEWS:
הסכם הפיוס יוכרז מחר: "טורקיה תסייע בסוגיית הנעדרים בעזה"
"מצאנו 22 ילדים בעשרה קברים": האיש שפתח את קברי ילדי תימן
"כמו מסע צלב": האפיפיור אמר "רצח העם הארמני" - והכעיס את טורקיה

בהמשך עיכובה בתחנת המשטרה אלפרן הציע למתלוננת שתבוא עמו להחזיר את המתנדב המשטרתי לביתו, והיא הצטרפה אליו לנסיעה. לאחר שהמתנדב הוחזר, היא שאלה מה ניתן לעשות על מנת שהדוח לא יירשם לחובתה. אלפרן השיב לה במילים "מה היית מוכנה לעשות?", וביקש ממנה לעשות "מה שגברים אוהבים". לאחר שלא הבינה את כוונתו, אלפרן הפציר בה לבצע בו מין אוראלי, תוך הבטחה כי הדבר יוביל לביטול הדוח.

עורך דינו של אלפרן, עמית ויצמן, מסר בתגובה כי "כתב האישום המתוקן שהוגש הינו ברף הנמוך של עבירות השוחד וטוהר המידות. העונש שנקבע לשוטר הינו חמור בנסיבות העניין, אך הוא מקבל את הדין ומקווה שמשטרת ישראל, שאותה שירת נאמנה במשך שנים, תשאיר אותו בשורותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully