"רוצים לחבק אותך" מנגיסטו (צילום: חדשות)
שנתיים בידי חמאס. מנגיסטו | צילום: חדשות

על רקע הדיווחים כי בימים הקרובים ייחתם הסכם הפיוס בין ישראל לטורקיה, דורשת משפחתו של הנעדר אברה מנגיסטו שלא לחתום על ההסכם ללא מידע על בנה. מנגיסטו חצה לפני כשנתיים את גדר המערכת המפרידה בין ישראל לרצועת עזה ומוחזק על ידי חמאס מאז.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

אתמול (שלישי) דווח בתקשורת הטורקית כי כבר בימים הקרובים צפוי להיחתם הסכם הפיוס בין ישראל לטורקיה. על פי הדיווח, משלחות של שתי המדינות ייפגשו כבר ביום ראשון כדי להציג את פרטי העסקה שתשקם את היחסים בין שתי המדינות שעלו על שרטון בתקרית המרמרה בשנת 2010.

היום קראה משפחת מנגיסטו לממשלת ישראל ולראש הממשלה שלא לחתום על הסכם הפיוס מבלי לקבל אות חיים מבנם. "אנו מבינים כי ההסכם המתגבש עם טורקיה כולל הקלות והסכמות רבות הקשורות לאירגון החמאס", אמר יואל מרשק ראש מטה המאבק למען שחרורו של מנגיסטו. "לא יתכן שבשלל ההסכמות ישכח יהודי, ישראלי, שמוחזק בשבי אירגון הטרור הרצחני הזה".

הפגנות למען אברה מנגיסטו. כלא הדרים (צילום: ברהנו טגניה)
הפגנות למען אברה מנגיסטו. כלא הדרים | צילום: ברהנו טגניה

אילן מנגיסטו, אחיו של אברה כתב גם הוא בהודעה: "אחי חולה, פגוע נפש, המוחזק בניגוד לכל האמנות הבינלאומיות בידי ארגון החמאס. אברה עדיין חי. הוא האח שלי, והאח של כל אחד ואחת מאיתנו. האם שכחנו אותו? ראש הממשלה- עזור לאחי השבוי!".