שתף קטע נבחר

וויין רוני זועם, מעמדו של הודג'סון התערער

קפטן נבחרת אנגליה הופתע כשלא נכלל בהרכב בתיקו 0:0 עם סלובקיה. כלי התקשורת במדינה דיווחו שראשי ההתאחדות לא אהבו את ההחלטה של המנג'ר לבצע שישה שינויים בהרכב וכעת לא ברור אם חוזהו יוארך אחרי היורו

נבחרת אנגליה הבטיחה אמנם את מקומה בשמינית גמר יורו 2016, אבל מעמדו של רוי הודג'סון התערער. מספר כלי תקשורת באי הבריטי דיווחו שראשי ההתאחדות האנגלית לא אהבו את ההחלטה של המנג'ר לבצע שישה שינויים בהרכב בתיקו 0:0 עם סלובקיה.

 

בעקבות התוצאה סיימו האנגלים במקום השני בלבד בבית 2, אחרי וויילס שהביסה 0:3 את רוסיה. הודג'סון טען אמנם שהוא לא מתחרט על ההחלטה, אבל עיתונים חשובים כמו "דיילי אקספרס", "אינדפנדנט" וה"גארדיאן" דיווחו שקברניטי הכדורגל האנגלי לא אהבו את ההימור שלקח ושהדבר מטיל בספק את המשך עבודתו אחרי יורו 2016.

 

הודג'סון בסיום המשחק מול סלובקיה. "אני לא מתחרט" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הודג'סון בסיום המשחק מול סלובקיה. "אני לא מתחרט"(צילום: עוז מועלם)

 

בנוסף לראשי ההתאחדות, גם וויין רוני שירד לספסל ושולב רק כמחליף זועם על הודג'סון. ב"דיילי אקספרס" דווח שלפני המשחק מול סלובקיה קיים הודג'סון שיחה עם יו"ר ההתאחדות גרג דייק

בה נאמר לו שמקומו מובטח לאחר הטורניר אם הנבחרת תעלה לחצי הגמר.

 

יחד עם זאת, הזעזוע שביצע המנג'ר בהרכב גרם לבילבול ושינה את המצב. חוזהו מסתיים בקיץ הנוכחי וכעת הוא יצטרך להשיב את האמון בו מחדש. ב"גארדיאן" נכתב שבהתאחדות מאוכזבים משיקול הדעת שלו, אשר לדעתם גרם נזק. רוני ציפה לשחק, הופתע כשהבין שאינו בהרכב והחלטתו של הודג'סון להושיב את הקפטן על הספסל יצרה בעיה למקבלי ההחלטות.

 

ב"אינדפנדנט" נכתב שהעובדה שהנבחרת לא סיימה במקום הראשון פגעה קשות בסיכוייו של הודג'סון לזכות בחוזה חדש. כוכב העבר אלן שירר כתב בטור ב"סאן": "החלוצים של אנגליה לא מרוצים בשיטה הקיימת, זה חייב להשתנות".

 

וויין רוני ואריק דאייר מאוכזבים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
וויין רוני ואריק דאייר מאוכזבים(צילום: עוז מועלם)

 

כשהוא נשאל על ההרכב שהציב אמר הודג'סון: "אני אף פעם לא מתחרט בגלל תוצאה אם הנבחרת משחקת כמו שצריך. בכנות, אני לא חושב שאם הייתי משלב בהרכב שחקנים אחרים זה היה משנה משהו. הבעייה שלנו הייתה שלא ניצלנו את המצבים אליהם הגענו. בדימיון הכי פרוע לא האמנתי שנשלוט ככה בשלושה משחקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רוי הודג'סון
צילום: רויטרס
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים