שתף קטע נבחר

תקדים בליגת העל: 6 זרים החל מהעונה הבאה

מינהלת הליגה וארגון השחקנים הגיעו להסכמה שתהיה תקפה לשתי העונות הקרובות, אך עדיין צריכה לקבל את אישור דירקטוריון המינהלת, הנהלת ההתאחדות והנהלת ארגון השחקנים. על פי החוק החדש, 6 יירשמו בטופס המשחק, אך רק חמישה יוכלו לשחק

ארגון השחקנים ומינהלת הליגה הגיעו הערב (ב') להסכמה כי בשתי העונות הקרובות יוכלו קבוצות בליגת העל לרשום שישה שחקנים זרים בטופס המשחק, כאשר במשחק עצמו יוכלו להשתתף לא יותר מחמישה. ההחלטה הזו היא בכפוף לאישור הדירקטוריון המינהלת, הנהלת ההתאחדות לכדורגל והנהלת ארגון השחקנים.

 

ביום ראשון תתקיים פגישה עם יו"ר ההתאחדות עופר עיני, אשר צריך גם הוא לאשר את הסיכומים. אחרי שתי עונות ניסיון יתכנסו כל הצדדים לדון ולהחליט האם להמשיך עם שישה זרים או להחליט אחרת.

 

צפוי לאשר את הסיכום. עופר עיני (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
צפוי לאשר את הסיכום. עופר עיני(צילום: עוז מועלם)

 

עוד סוכם כי קבוצה אשר תסיים עונה עם חובות לשחקנים, לא תוכל בעונה שלאחר מכן לרשום שישה זרים והיא תסתפק בחמישה. כמו כן, סוכם הערב כי המנהלת תקיים מו"מ עם ארגון השחקנים בעתיד בכל נושא אשר יש לו קשר לשחקנים.

 

המינהלת תתמוך בכינון ועדה בשיתוף ארגון השחקנים אשר תבחר את הדיינים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, המינהלת תתמוך ביוזמה של ארגון השחקנים להגברת הפיקוח על תשלום שכר השחקנים במועד ולשיתוף נציג הארגון בתוך בקרת התקציבים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אורלנדו סה
צילום: עוז מועלם
מומלצים