אדלשטיין בחתונתו (צילום: בני סער)
אדלשטיין וארוסתו | צילום: בני סער

בר רפאלי לא לבד: המרחב האווירי ייסגר הערב (שני) מעל חוות רונית שבשרון במהלך חתונתו של יושב-ראש הכנסת יולי אדלשטיין ובחירת ליבו אירנה נבזלין. רשות שדות התעופה הודיעה לחברות התעופה וטייסי המטוסים הקלים כי האזור אסור לטיסה החל משעות הצהריים ועד שעות הלילה המאוחרות.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

מלשכתו של חבר הכנסת אדלשטיין נמסר בתגובה כי ״ההחלטה על סגירת השטח האווירי לכלי טיס מתחת ל-800 מטר אינה נתונה לשיקולו של יושב ראש הכנסת והיא דרישת בטחון שנכפתה עליו". מלשכתו הבהירו כי הטיסה תיאסר רק למטוסים ולרחפנים נמוכים וכי מדובר בדרישה של שב"כ.

גם בחתונתה של הדוגמנית בר רפאלי היה אמור להתבצע מהלך דומה, כאשר הרשות לתעופה אזרחית הודיעה לכל הטייסים לא לחוג באזור בזמן החתונה. ההחלטה עוררה זעם רב וכעבור מספר ימים החליט שר התחבורה ישראל כץ לבטל אותה.

"השמיים שייכים לכלל אזרחי ישראל ואין לנהוג בהעדפה באירוע זה מול אירועים אחרים. יש לשמור על שיוויוניות ומראית עין במתן אישורי הטיסות", הסביר אז כץ את ההחלטה. יש לציין כי במקרה של רפאלי הרצון לסגור את המרחב האווירי נבעה מרצון לשמור על פרטיותה, בניגוד למקרה של חבר הכנסת אדלשטיין שהתבקש לעשות זאת על ידי גורמי הביטחון.