שתף קטע נבחר

דווייט יורק פורש מכדורגל: "זה הזמן להגיד שלום"

חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד, שלא מצא קבוצה בקיץ, תולה את הנעליים בגיל 37: "אני נמצא עדיין בכושר מצוין, אבל לא נעשה צעיר". מה החלום הגדול? "לאמן באנגליה", מודה יורק

סופה של תקופה. "זהו, הגיע הזמן שלי לתלות את הנעליים", הודיע דווייט יורק, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד בעבר ואחד מכוכבי הפרמייר-ליג בשנות ה-90. יורק, ששוחרר בסיום העונה החולפת מסנדרלנד, החליט היום (ו') סופית לפרוש ממשחק פעיל בגיל 37.

 

"אני נמצא עדיין בכושר מצוין, אבל לא נעשה צעיר עם השנים", הוסיף יורק, המשמש גם כעוזר מאמן נבחרת טרינדד וטובגו. "הגיע הרגע מבחינתי להגיד שלום. אני רק מאחל לכל אלה שמשחקים כדורגל שיעשו זאת כמוני, עם חיוך על הפנים".


יורק במדי קבוצתו האחרונה, סנדרלנד. רוצה לאמן באנגליה (צילום: רויטרס)

 

ואכן, יורק יכול להתהדר בקריירה מרשימה שכוללת 480 משחקים בפרמייר-ליג, 147 שערים ושלוש אליפות עם מנצ'סטר יונייטד. כמו כן, החלוץ מטרינידד וטובגו זכה עם ה'שדים האדומים' בגביע אירופה

 לאלופות ב-1999, במשחק הזכור מכל - הניצחון 1:2 על באיירן מינכן.

 

"באמת, בורכתי", המשיך יורק, שעבר בין השאר גם באסטון וילה, בלקבורן, בירמינגהאם וסידני האוסטרלית. "שיחקתי לאורך השנים עם הכוכבים הגדולים ביותר בפרמייר-ליג, כמו רוי קין, פול סקולס, ריאן גיגס, דייודי בקהאם ופטר שמייכל".

 

ומה התוכניות לעתיד של יורק? "תמיד תכננתי להישאר בתחום", הודה, מי שכבש במדי יונייטד 64 שערים ב-151 הופעות. "המטרה שלי היא לרכוש ניסיון ואז, באחד הימים, לחזור לאנגליה ולאמן שם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
דווייט יורק במדי יונייטד
צילום איי פי
מומלצים