שתף קטע נבחר

השיא והאכזבה: 0:0 לפורטוגל מול אוסטריה

כריסטיאנו רונאלדו שבר את שיא ההופעות בנבחרת של לואיס פיגו (128), אך רשם החמצות רבות, החטיא פנדל (79) והסלסאו סיימו בתיקו מאופס מול השחקנים של מרסל קולר. הפורטוגלים חייבים ניצחון על הונגריה כדי לעלות לשמינית הגמר

זה היה אמור להיות הערב של כריסטיאנו רונאלדו: הכוכב של ריאל מדריד שבר את שיא ההופעות של לואיס פיגו בנבחרת ואם היה כובש הוא היה השחקן הראשון בהיסטוריה שכובש בארבעה טורנירי יורו. לצערו, הוא רשם החמצות רבות, כולל פנדל שהלך לקורה (79), והמשחק נגמר ב-0:0.פורטוגל חייבת לנצח את הונגריה במחזור הסיום של בית 6 כדי להימנע מהדחה.

 

לטבלאות יורו 2016


היכנסו לזירת המשחק 

 

המשחק החל בהחמצה גדולה של מרטין הרניק (2) שנגח מקרוב החוצה. אבל רונאלדו וחבריו השתלטו על המשחק. CR7 החמיץ מתוך הרחבה (22) ונאני הוסיף החמצה גדולה משלו אחרי שנגח מקרוב לקורה (29). וירייניה הציל מהקו כדור חופשי של אלאבה (40)

 

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

אחרי הפנדל (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
אחרי הפנדל(צילום: גטי אימגס)
 

 

הערב העגום של רונאלדו הגיע לשיאו בדקה ה-79. הכוכב הוכשל ע"י מרטין היטינגר ברחבה. ניגש לבעוט את הפנדל בביטחון האופייני לו ובעט היישר לקורה. ואם זה לא מספיק, שער שלו נפסל בדקה ה-87 בטענת נבדל. עכשיו פורטוגל חייבת ניצחון על הונגריה במחזור האחרון כדי לעלות לשמינית הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים