"אני מרחם על דרעי" (צילום: קובי הר צבי, אתר 'בחדרי חרדים', חדשות)
ישי ודרעי בימים יפים יותר | צילום: קובי הר צבי, אתר 'בחדרי חרדים', חדשות

הקרב על ש"ס מתחדש? בעוד יו"ר המפלגה, השר אריה דרעי, נמצא תחת חקירה - יריבו אלי ישי שב ותוקף את התנהלותו. ישי, שהקים לפני כשנה וחצי את מפלגת "יחד" שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות, הפנה היום (שישי) מסר חריף לדרעי: "אני מציע לו להפסיק לחפש אשמים להתדרדרות ש"ס בסקרים ולבצע בדק בית פנימי". קודם לכן האשים דרעי את ישי בגרימת נזק לש"ס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

ישי הוסיף וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אולי עיסוק בדברים החשובים באמת יוכל לסייע - התחל לטפל בהפקרת הכותל לרפורמים, חילולי שבת במתחם התחנה בירושלים, יוקר המחיה המאמיר, ועשייה ציבורית בניקיון כפיים, והנח למאבקים ברבנים או בסדן". בכך התייחס ישי גם לדרישת דרעי לפטר את יו"ר דירקטוריון חדשות 10 הנחבר רמי סדן בשל ההתבטאויות שיוחסו אליו.

"בבוא העת אספר באיזה מצב היתה תנועת ש"ס כשהגיעה לידיי", הוסיף ישי באיום מרומז.

דרעי: "אין לי טענות ותלונות לאף אחד"

שעות ספורות קודם לכן  דרעי התראיין הלעיתונאי בני רבינוביץ ברדיו 'קול חי' ואמר: "תנועת ש"ס חוזרת לשטח לאחר שנים של הזנחה קשה. במשך שנים לא התייחסו לנציגים שלנו בשטח, הפעילות קפאה ולכן התנועה נחלשה. כעת הכל מתעורר, הפעילות של תנועת אל המעיין מתחזקת, אנשים חוזרים לפעול ובבחירות הבאות, אין לי בכלל ספק, ש"ס תתחזק".

דרעי הוסיף ותקף את התנהלות ישי: "אני רוצה גם להזכיר כי בבחירות הקודמות חל פילוג בש"ס, היו אנשים שהתמודדו בנפרד, טענו שהם נאמני הרב עובדיה, לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה וגרמו בכך נזק".

אתמול התייחס דרעי לחשדות נגדו ולפרשת סדן: בריאיון לתכנית "דקלסגל" בגלצ הבהיר דרעי כי לא צבר רכוש בניגוד לחוק וציין כי הכל גלוי. "יש לי דירה אחת שעליה יש לי משכנתא, ותו לא", אמר. "זה כל רכושי. ברוך השם שלילדים שלי חלק מהם יש דירות, לחלק מהם אין דירות, וברוך השם. זה כל מה שיש לי. אין לי חסכונות, אין לי חשבונות בנקים, הכל גלוי וחשוף בפני כל אחד. כל מי שרוצה לבדוק, מוזמן בשמחה, באהבה, אין לי טענות ותלונות לאף אחד".

דרעי ציין כי ש"ס לא תרפה מהמאבק עד שיתפטר מתפקידו. "אין לי דבר נגד האיש ואין לי דבר בעד או נגד ערוץ 10, הוא לא עשה לי רע", הבהיר. "ביום שהתפרסם שיח השנאה והגזענות נגד ציבור שלם, חשבתי שאדם כזה לא יכול לשמש בתפקיד ציבורי".

"אם ביום שזה פורסם היה סדן מתנצל ואומר טעיתי, לכולנו יש לפעמים פליטות פה, תאמין לי שמבחינתי זה היה נגמר באותו רגע", הוסיף השר. "אני לא בעל הבית, אבל ש"ס לא תרפה במאבק, בכל הכלים שיש לה, שסדן לא יוכל להמשיך בתפקידו".