המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל מי שירצה להפריע ולקחת חלקים מארץ ישראל, יסתבך עם ריבונו של עולם חזק, וגם גוש קטיף יחזור לארץ ישראל. ומה עם מדינות האסלאם ויהודי ארה"ב? "בורא עולם רוצה לטהר ולקדש את ארץ הקודש" (יהדות)

המסר השבועי לפרשת בהעלותך, הרב בן ארצי. (באדיבות אתר תאיר נרי)

אב הרחמים, אבא של ארץ הקודש ושל היהודים. בורא עולם אוהב את היהודים לפני כולם, נתן להם את התורה במתנה ונתן להם את השבת במתנה. היהודים אמרו במעמד הר סיני נעשה ונשמע והקדוש-ברוך-הוא בחר אותם לנהל את העולם לעולמים ולנצח נצחים.

כל מי שירצה להפריע ולקחת חלקים מארץ ישראל, יסתבך עם ריבונו של עולם חזק. בורא עולם מסבך את כל המדינות שרוצות לקחת חלקים מארץ ישראל הקדושה. לא רק שלא יוכלו לקחת חלקים ולא רק שיסתבכו עם הקדוש-ברוך-הוא, אלא שגם גוש קטיף יחזור לארץ ישראל.

מצרים וצרפת חיות באשליות. הם רוצים להיפטר מהפליטים המוסלמים, מהפלסטינאים, מהחמאס ומדאע"ש, וחושבים לקחת חלקים מארץ ישראל כדי להקים להם מדינה פלסטינאית - אז הם הבאים בתור לקבל מהלומות קשות מריבונו של עולם, הם פתחו מלחמה עם הקדוש-ברוך-הוא ולא קם אדם בעולם שניצח את הקדוש-ברוך-הוא!

ימשיך התוהו ובוהו בעולם כולו וגוג ומגוג. תימשך האנטישמיות בעולם ובכל מדינה ומדינה. מדינות אירופה ימשיכו להתמלא במיליוני פליטים והכל כדי שהיהודים מאירופה ומארה"ב יצטרכו לעלות לארץ הקודש, ארץ ישראל. אם לא יבינו במוח, בורא עולם יעבור לכוח. לא יבינו בכוח - יפעיל עוד כוח. רק בורא עולם מנצח בסופו של דבר.

כל המפריעים ליהודים לא לעלות לארץ ישראל, מכאיבים ומרגיזים מאוד את ריבונו של עולם, סבלנות, יבוא הזמן שלהם. הגלות נגמרה בשנת תש"ח (1948) והיהודים בחו"ל 'טוחנים מים', הם סתם שם, הם צריכים לבוא לגור בארץ הקודש, בנגב, בגליל המערבי, ברמת הגולן, בשומרון ובבנימין ולעזור לאחיהם שבארץ הקודש. ארץ ישראל גְדֵלָה בסנטימטר בכל יום! כדאי לכם להאמין!

בסין הכלכלה תיפול, גם בארה"ב וגם באירופה. מי שמשקיע במניות זה על אחריותו, כי זה רווח על גבם של אחרים, מישהו חייב להפסיד כדי שהאחר ירוויח.

כל עוד אומות אירופה ומדינות ערב ירצו לקחת חלקים מארץ ישראל כדי להקים מדינה פלשתינאית, בורא עולם ייתן להם מהלומה אחר מהלומה, השנייה יותר קשה מהראשונה, עד שייכנעו לבורא עולם ויגידו 'לא נוגעים בארץ הקודש'. רוצים שלום - בלי לקחת אף סנטימטר מאדמת הקודש.

יהודים בארץ הקודש, לא להיכנס לשגרה ולאפתיות, להיות ערניים, לפקוח עיניים ולא לקחת סיכונים - כך תהיו מוגנים.

ארה"ב מקבלת מהלומות. לא אכפת לה מאיראן שממשיכה לייצר אטום, אלא רק מהבחירות. הקדוש-ברוך-הוא יחליט מי יבחֵר ואחרי שיבחר נשיא - תזכרו טוב, תכתבו ותעתיקו - בורא עולם יגרום לו לגרש את כל היהודים שגרים בארה"ב.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור מנהרות ברצף, 24 שעות ביממה. פתחי המנהרות הם בבתים. צה"ל צריך לבדוק עם המכשירים הרבה יותר חזק, חופרים הרבה מנהרות.

מצרים, סיסי משחק בשני כיוונים. מצד אחד הוא פוחד מדאע"ש, מהמוסלמים הקיצוניים והחמאס, מצד שני הוא מעביר נשק ותחמושת לרצועת עזה, על ידי זה שלא בודקים בגבולות את המשאיות שמגיעות ממצרים לכיוון עזה. כל התחמושת שמגיעה לרצועת עזה ממצרים, בדרך לא דרך, תשמש את דאע"ש והחמאס לתקוף את מצרים. כל מדינות ערב רוצות להרוס את ארץ ישראל - הן לא רוצות שלום.

עיראק מתה אין דין ואין דיין.

סוריה נמחקת ונמחקת, נהרסת. הם נכנסו לשגרה של מלחמה והרג ורק כשיהיה משהו מיוחד וקשה ביותר יפרסמו בתקשורת. כרגע נהרגים עשרות ומאות אנשים, ההרג והרצח הם כבר חלק מהחיים והשגרה.

רוסיה אוהבת את ארץ ישראל ואת החוכמה והמדע של היהודים שגרים בארץ ישראל. רוסיה יודעת שישראל חזקה מאוד והיא הלב הפועם של כל העולם.

האנטישמיות מתגברת בכל העולם ובאירופה. בורא עולם אומר ליהודים לא לחכות כדי לראות בעיניים את סכנת החיים. לעלות לארץ הקודש, בישראל - אני שומר ומגן!

בירדן התחילו המהומות, גם לצבא נמאס מהשקט והסבל, החגיגה מתחילה והכל יתפוצץ.

איראן מנסה בכל דרך להבריח תחמושת ונשק לחיזבאללה דרך סוריה, לבנון, מצרים ולא מצליחים. הקדוש-ברוך-הוא ייתן לאיראן מהלומה קשה. הפלא הוא שהאיראנים יודעים שהקדוש-ברוך-הוא מגן על ישראל ויד אלוקים עִם ישראל, ובכל זאת מנסים - יקבלו מהלומה.

תורכיה, דאע"ש שולט והורס אותה, לוקח עוד ועוד חלקים. ארדואן פוחד שדאע"ש יפגעו בו ובמשפחתו ונכנע לדאע"ש. הפליטים עוברים בחופשיות מתורכיה לאירופה. למרות שתורכיה מקבלת כסף כדי שיישארו שם, בכל זאת עוברים ויעברו מיליוני פליטים לאירופה, וארדואן מבקש עוד כסף כדי לשמור עליהם בתורכיה.

במזרח ירושלים נמצא המוח והראש של הנחש, צריך לתפוס את ראש הנחש, את המנהיגים הראשיים שנמצאים בירושלים, כדי לעצור את כל ההפרעות נגד היהודים. יש לפקוח עיניים בירושלים.

כל העולם יודע שהקדוש-ברוך-הוא נתן ליהודים חוכמה, בינה ודעת, כדי שכל העולם יזדקק להם וירצה להידבק ביהודים שבארץ ישראל כדי לקבל עצות. היהודים בארץ ישראל זה גרעין קטן שנותן חיים גדולים לכל העולם! בארץ ישראל הכל טוב, לא חסר כלום ויש הכל בשפע, מזון, משאבים ופרנסה לכולם. בורא עולם רוצה מאיתנו שנהיה באחדות, שתהיה אהבת חינם בינינו, שנעזור זה לזה, נעשה חסד, נקיים את עשרת הדיברות, ונפריש מעשרות.

ממשלת ישראל, לא להיות יפת-נפש לעמים אחרים, ראשית יש לדאוג ליהודים שבארץ ישראל וליהודים שרוצים לעלות לארץ ישראל. ליהודים יש את ארץ ישראל הקטנה בלבד, אין מקום אחר בעולם שרוצה אותם. יהודים להישאר בארץ הקודש, אל תחשבו שיהיו לכם חיים יותר טובים בחו"ל, זה היה כך לפני 40-50 שנה, עכשיו הכל נגמר, בחו"ל - רע יותר מרע.

כל היהודים בארץ ישראל ובעולם צריכים לתת גיבוי, לעזור ולהגן על חיילי צבא-הגנה-לישראל. צה"ל עושה עבודת קודש, עבודה קשה ביותר והם צריכים גיבוי.

כל אנשי הצווארון הלבן, דתיים ולא דתיים, בכירים ולא בכירים, הגנבים והרמאים, אנשי השוחד והמעשים המגונים, כולם ללא יוצא מן הכלל ייתפסו, חלק בתקשורת ועם חלק יסגור ריבונו של עולם חשבון לבד. בורא עולם רוצה לטהר ולקדש את ארץ הקודש!

הורים יקרים, תשמרו על בניכם ובנותיכם שלא יתבוללו בגויים, שלא ייגעו בסמים, בשתייה חריפה ובהימורים.

לא צריך לנסוע לקברי צדיקים בעולם - רק בארץ ישראל. בארץ הקודש נמצאים קברי האבות והאימהות, קבר רחל אימנו, רבי שמעון בר יוחאי, רבי מאיר בעל הנס, הבבא סאלי, רבי חייא, רבי עקיבא - צדיקים גדולי עולם שאין למעלה מהם באף מקום. נשמות כל הצדיקים שנפטרו בחו"ל מגיעות אחרי שנה למערת המכפלה. כמו יעקב אבינו שלא הסכים להיקבר במצרים באדמה טמאה, וגם את ארונו של יוסף הצדיק הטביעו ביאור, כך מגיעים כל הצדיקים למערת המכפלה עם האבות. מי שיש לו חוכמה, בינה ודעת - מבין מה כתוב פה, ומי שלא - יבין עוד מעט.

כל מי שביקש בקשות מכל הלב בחג השבועות, יקבל סימנים טובים ויבין שבקשתו התקבלה. בשבועות הייתה לכל היהודים הרגשה רוחנית גבוהה, נָשְמו והרגישו את כוחו של בורא עולם ואת משיח צדקנו. משיח מחובר לקדוש-ברוך-הוא והקדוש-ברוך-הוא מכוון אותו לדרך שרוצה ואיך להמשיך בכל רגע ורגע. משיח תפקידו להפוך את הרע שבעולם לטוב ולעזור להציל את היהודים ואת העולם כולו. משיח פועל ועובד, וגדולי ישראל צריכים לזעוק לבורא עולם שיפרסם אותו בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר