וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך את הנשק - ונקר: החייל שפלט כדור על חברתו הואשם בהריגתה

17.6.2016 / 1:24

לפי כתב האישום, רב"ט פאביו סה קמל יצא מהבסיס כשנשקו טעון בניגוד להוראות מפקדיו, ופרק אותו ברמת גן מול חברתו בת ה-17, ויטל ברמש. התביעה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים ובית המשפט נעתר לבקשתה

צילום: טליה קדוש

בווידאו: ויטל ברמש, שנהרגה מפליטת כדור, הובאה למנוחות

הפרקליטות הצבאית הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום בגין הריגה נגד רב"ט פאביו סה קמל שפלט כדור והביא למותה של חברתו, ויטל ברמש בת ה-17. מכתב האישום, שהוגש לבית הדין הצבאי בקסטינה, עולה כי החייל פרק את נשקו ונקר אותו מול ברמש. הכדור שנפלט מקנה הרובה פגע בה והרג אותה. התביעה הצבאית ביקשה לעצור את החייל עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו ובית הדין נעתר לבקשתה.

המקרה אירע ב-18 במאי כשסה קמל יצא מבסיסו עם נשק טעון בניגוד להוראות מפקדיו. כשהגיע לבית חברה משותפת ברמת גן, הוא נטל את הנשק, נעמד מול ברמש במרחק קצר ממנה, הפנה את הנשק לכיוונה, דרך אותו ונקר.

ברמש נקברה יומיים אחרי התקרית. חברתה של ברמש העידה אז בשיחה עם וואלה! NEWS כי משפחת הנערה מרוסקת. "זה פשוט נורא. כולם עוטפים, כולם מגיעים לתמוך, לחבק. האימא רק מדברת על הילדה, היא העריצה אותה. גם האבא שבור. אתמול כשהיא הובאה לבית החולים איכילוב, האבא כמעט התמוטט, הכניסו אותו לאק"ג, חשבו שהוא עומד לעבור אירוע לבבי".

עוד בוואלה! NEWS:
שקד לוואלה! NEWS: "החוק לא ינצח הטרור - אבל יעניק כלים חוקתיים"
עיריית ירושלים נגד קריאת רחוב על שם שירה בנקי: "לא עברו שלוש שנים"
"לא מאמין בגן עדן": נחשף התחקיר של הדמוקרטים על טראמפ

(עדכון ראשון: 21:14)

ויטל ברמש, הרוגה מפליטת כדור, רמת גן. פייסבוק, צילום מסך
"האם העריצה אותה". ויטל ברמש/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully