וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שופט כדורעף ניסה לרצוח בן של בכיר במשטרה שסירב לשכב עמו

13.6.2016 / 13:19

לפי החשד, ברק נגר הזמין לדירתו בת"א את בנו של הבכיר. במפגש סירב הקורבן ליחסי מין, ונגר ניסה לכאורה לשסף את גרונו ופצע אותו בינוני. בדיון איים על רה"מ והוסיף: "אטיל פצצה על העיר"

ברק נגר, שופט הכדורעף שניסה לדקור שופט אחר. פייסבוק, אתר רשמי
נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. נגר/אתר רשמי, פייסבוק

שופט כדורעף בכיר, ברק נגר, חשוד כי ניסה לרצוח שופט בכיר אחר בענף, שהוא גם בנו של בכיר לשעבר במשטרת תל אביב. לפי החשד, נגר בן ה-35 ניסה לשסף ביום שבת את גרונו של עמיתו, בן 25, ופצע אותו באורח בינוני. המשטרה חושדת כי הרקע למעשה הוא סירובו של הקורבן לקיים עם נגר יחסי מין. השופט אלי ספיר הורה היום (שני) להאריך את מעצרו עד יום ראשון. כמו כן, הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית.

במהלך הדיון בבית משפט השלום בתל אביב השמיע נגר כמה אמירות חריגות. "אתה גוזר עליי מוות אם אתה שולח אותי עכשיו לכלא", טען, ואיים: "אני ארצח את ראש הממשלה", "אני אטיל פצצה על תל אביב", "בנימין נתניהו מת", ועוד.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"מעולם לא חייך": שחקן הפוטבול שהפך ליורה הקטלני ביותר בארה"ב
שיפור במצבו של פצוע משרונה: "הקליע שנותר בראשו ישמש קמע"
שרה מסורבת גט כבר 20 שנה: "האמת? טוב לו בכלא, הוא לא נשבר"

בן של בכיר לשעבר במשטרת ת"א שנדקר, 11 ביוני 2016. פייסבוק, צילום מסך
נמצא עירום ומדמם מתחת לביתו. בנו של הבכיר במשטרה/צילום מסך, פייסבוק

"התברר כי החשוד והקורבן מכירים כשבע שנים כקולגות לעבודה", סיפר רב סמל שחם סודרי, חוקר במרחב ירקון. "ביום שבת בשעות הערב הזמין החשוד את הקורבן לבוא אליו לדירה שהוא מחזיק בתל אביב, שם לפי החשד ולפי חומרי החקירה החל החשוד להתגרות מינית או לגרות מינית את הקורבן". לדברי סודרי, בנו של הבכיר במשטרה סירב לקיים עם נגר יחסי מין, והצהיר כי אינו מקיים יחסי מין עם עמיתיו למקצוע. על פי החשד, הוסיף סודרי, "לאחר מכן חנק נגר את הקורבן ואף שיסף את גרונו".

הצעיר נמצא מתחת לביתו ברחוב שינקין בתל אביב כשהוא עירום ומדמם, לאחר שככל הנראה נמלט מהדירה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר. בדירתו מצאו חוקרי מרחב ירקון כתמי ונתזי דם רבים. "היו המון נתזים של דם בכל הדירה, מה שמצביע על מאבק", ציין סודרי. נגר נמלט בתום האירוע ונתפס ברחוב רוטשילד בתל אביב זמן קצר לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully