שתף קטע נבחר

מבוכה בספרד: "ההפסד מזכיר את המונדיאל"

אלופת אירופה נוצחה 1:0 על ידי גיאורגיה במשחק ההכנה האחרון לפני היורו וכלי התקשורת העבירו ביקורת: "השחקנים חסרי אנרגיה". ויסנטה דל בוסקה: "אני מודאג, כי לא יצרנו מצבים"

שחקני נבחרת ספרד לא יודעים איפה לקבור את עצמם. העצב והמבוכה באלופת אירופה הורגשו היטב היום (ד') בעת שהנבחרת עשתה את דרכה לצרפת שם תנסה להגן בשבוע הבא על התואר היבשתי. זה לא קרה רק בגלל האבטחה הצמודה והחשש מטרור. אתמול הפסידו השחקנים של ויסנטה דל בוסקה 1:0 לגיאורגיה במשחק ההכנה האחרון לפני יורו 2016.

 

המשחק המביך אותו הציגו הספרדים חשף את הבעיות שלהם. הם מיעטו ליצור מצבים, ומאידך - נראה שגם ההגנה לא חסינה. ביום שני הקרוב הם יתמודדו מול צ'כיה במשחק הראשון ואם לא ישתפרו בהרבה הם עלולים לספוג מפלה, כפי שאירע להם במונדיאל האחרון בברזיל. כזכור, ספרד הובסה 5:1 על ידי הולנד והודחה בשלב הבתים.

 

"לא ניצלנו את ההזדמנות לצבור ביטחון". דל בוסקה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"לא ניצלנו את ההזדמנות לצבור ביטחון". דל בוסקה(צילום: EPA)

 

"אין מקום לטעויות", נכתב בכותרת ה"מארקה" לצד תמונה של אנדרס אינייסטה מאוכזב. בכותרת ה"אס" נכתב "חוסר אונים, ספרד שיחקה באדישות ושילמה ביוקר". ויסנטה דל בוסקה הודה: "לא מצאנו פתרונות וזה מדאיג אותי. אנחנו יכולים לספוג לפעמים, אבל לא מצאנו את הדרך לשער. לא ניצלנו את המשחק הזה על מנת לנצח ולצבור ביטחון לקראת היורו. זה מאכזב ולא משפר את ההרגשה".

 

ב"אל פאיס" נכתב: "גיאורגיה הוציאה את ספרד מאיזון. ספרד כל הזמן מניעה את הכדור כי זה מה שהיא יודעת לעשות, אבל לא יזיק לשנות קצת לפעמים. הנבחרת התקשתה מאוד לייצר הזדמנויות לחלוצים". ב"אל מונדו" נכתב: "הרגשה רעה ותבוסה גדולה לפני אליפות אירופה, זה מזכיר את מה שקרה במונדיאל".

 

ABC: "ספרד מפחידה לפני אליפות אירופה. צריך להפסיק עם הראוותנות במשחק המעבר ולהיות יותר אחראים. צריך גם להיות יותר רעבים במשחקי הידידות, זה לא קורה כבר הרבה זמן. השחקנים חסרי אנרגיה ואולי מוראטה יוכל להוסיף את זה". "ספורט": "נפילה חסרת הסברים".

 

למרות המעידה, בספרד מקווים שהשחקנים הצעירים שזכו באליפות אירופה בישראל עד גיל 21 ב-2013 יתקדמו בטורניר הנוכחי ויצעידו את ה"רוחה" לדרך חדשה. במארקה הזכירו: "האליפות החמישית בישראל רוצה לתת קפיצה, חמישה שחקנים שזכו באליפות אירופה יעמדו לרשותו של דל בוסקה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אנדרס אינייסטה
צילום: רויטרס
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים