שתף קטע נבחר

סנוקר: הנבחרת הביסה אבא ואת בנו בן ה-8

מחזה לא שגרתי באליפות אירופה לנבחרות: נבחרת ישראל ניצחה 0:5 נבחרת ליטאית שהורכבה מאבא ובן בגיל בית ספר יסודי. שחר רוברג: "המשחק היה די משעמם, אבל כיף לראות ילדים שמתחילים בגיל צעיר"

משחק לא שגרתי היה היום (א') לנבחרת הסנוקר של ישראל המשתתפת באליפות אירופה לבוגרים הנערכת בליטא. הנבחרת הישראלית פגשה נבחרת מקומית שהורכבה מאבא ובנו בן ה-8 (!). הילד ששמו רסמאנטאס בויקה לא זכה להנחות וכמו כל יתר השחקנים בענף לבש חליפה וענב עניבה במהלך המשחק.

 

במשחק עצמו הנבחרת הישראלית המורכבת משחר רוברג ומאור שלום ניצחה בקלות 0:5 והשיגה את ניצחונה השני בשלב הבתים אחרי 2:3 על רוסיה במשחק הראשון. רוברג עצמו סיכם את החוויה: "האמת שהמשחק עצמו היה די משעמם, אבל כיף לראות ילדים שמתחילים לשחק בגיל צעיר, במיוחד שהם לא מאנגליה או מסין".

 

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 

נבחרת ישראל 2 המורכבת מדוד ויצמן ושי ארמה ניצחה עד כה בשני משחקים: 1:4 על נבחרת ליטא 5, 1:4 על נבחרת ליטא 1 והפסידה 3:2 לגרמניה. בטורניר הנשים, נבחרת ישראל (אנג'לה טרויאנובסקי וילנה קורבקובה) ניצחה 2:3 את בולגריה והובסה 5:0 מול בלארוס. בטורניר הוותיקים, נבחרת ישראל מחזיקה עד כה במאזן של 1:1, שתי נבחרות ישראליות נוספות בטורניר הפסידו עד כה במשחקיהן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים