וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנרצחת התנפל על הרוצח בבית המשפט: "לקחת את בתי". צפו

5.6.2016 / 13:01

שירלדה טרי הייתה אחת משלוש נשים שנרצחו ונאנסו על ידי מייקל מדיסון. בדיון בבית משפט בקליבלנד שבו נגזר עליו עונש מוות, קפץ לעברו האב וצעק: "אנחנו אמורים לסלוח לך עכשיו?"

צילום: רויטרס

אביה של נערה שנרצחה בידי רוצח סדרתי תקף אותו במהלך דיון בבית משפט בקליבלנד אחרי שראה אותו מחייך לעברו. הרוצח, מייקל מדיסון, הורשע ברצח שלוש נשים ובשמירת גופותיהן עטופות בניילון. הוא נידון לעונש מוות על ידי בית המשפט במדינה שבחוף המזרחי של ארצות הברית. התקרית אירעה ביום חמישי האחרון.

בחודש שעבר המליץ חבר מושבעים פה אחד לגזור על מדיסון בן ה-38 עונש מוות לאחר שהורשע ב-5 במאי ברצח של שטישה שיליי, אנג'לה דסקינס ושירלדה טרי בת ה-18, בתו של האב שתקף אותו. הרוצח אף הורשע באונס, בחטיפה ובשורת עבירות נוספות.

הקורבן הראשון נמצאה ביולי 2013, אחרי שהמשטרה קיבלה תלונות על סירחון שעולה ממוסך מאחורי דירתו של מדיסון. הגופות של שתי הנרצחות הנוספות התגלו במקום סמוך ביום למחרת. לאחר שהורשע, אביה של טרי רץ לעברו של הרוצח והתנפל עליו. "אני מניח שעכשיו אנחנו אמורים למחול לך. עינית את המשפחות שלנו, לקחת את הילדה שלי", צעק לעברו האב. המאבטחים בבית המשפט השתלטו עליו במהירות ומדיסון שלא נפגע נלקח לתא סמוך.

עוד ידיעות מהעולם
אחרי 400 אלף שנה: הר געש חדש נולד בניו זילנד
אזרחי שוויץ יכריעו: האם לקבל משכורת מהמדינה בכל חודש?
טייוואן ציינה את הטבח בכיכר טיינמאן: "סין, אל תפחדי מדמוקרטיה"

ארה"ב: אדם שהורשע ברצח סדרתי באוהיו הותקף בידי אביה של אחת הקורבנות. רויטרס
הרוצח הועבר לתא סמוך לאחר התקרית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully