שתף קטע נבחר

מאמן חדש להפועל ר"ג: ליאור זדה

למרות שסיכם במכבי שעריים החליט זדה להעדיף את ההצעה מהקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה הלאומית. היו"ר עינב חזנוולד: "הוא רציני ומתאים לאופי שלנו". בשעריים זועמים

ליאור זדה הוא מאמנה של החדש של הפועל רמת גן. זדה, שכבר סיכם את תנאיו במכבי שעריים החליט בסופו של דבר לחתום בקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום השלישי בליגה הלאומית.

 

זדה מונה במקומו של המאמן פטריסיו סייג, שהגיע במהלך העונה במקום דני גולן. יו"ר הקבוצה עינב חזנוולד: "מדובר במאמן מאוד רציני, מתאים לאופי של המועדון. אני בטוח שהוא יעשה עונה טובה".

 

"מדובר בעניינים אישיים, בשעריים מודעים לזה". זדה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
"מדובר בעניינים אישיים, בשעריים מודעים לזה". זדה(צילום: אבי רוקח)

 

בהודעה לאנשי שעריים על הויתור על ההצעה שקיבל אמר זדה שהוא עובד במשרד ממשלתי והממונים עליו לא אישרו לו להעדר בשעות הבוקר לטובת אימוני הקבוצה. בשעריים לא אהבו את ההתנהלות של זדה. עוזרו של אלדד פרי, ניר שלום,  סיפר: "אחרי שסיכמנו עם זדה והוא היה צריך לחתום היום על החוזה, הוא התקשר אלי ואמר שהוא עובד במשרד ממשלתי ולא מאשרים לו לעבוד בשעות הבוקר. אם במכבי שעריים יתנו לו לעבוד רק בשעות אחה"צ הוא יחתום ללא בעיות על החוזה. אמרתי לו שזה בלתי אפשרי ואחרי זה שמעתי שהוא חתם בהפועל ר"ג".

 

אז מי יאמן עכשיו?

"ברגע זה אנחנו לא יושבים עם אף אחד. הכל טרי. נחכה יום יומיים גם לשובו של ניר קלינגר ואז נחליט".

 

יש מועמדים אחרים?

"יש את ניסן יחזקאל, את ירון הוכנבוים, אופיר חיים וחיים שאבו. אנחנו לא בלחץ". זדה הגיב: "קיבלתי את ברכת הדרך משעריים וזה מה שחשוב. מדובר בעניינים אישיים שבשעריים מודעים להם".  

 

ניסן יחזקאל ששמו הוזכר כמועמד לחתום במכבי שעריים אחרי עזיבתו של ליאור זדה, סגר באחי נצרת לעוד עונה. יחזקאל: "אני מודה לאלדד פרי וניר שלום על הרצון שלהם לראות אותי בשעריים, אבל נתתי מילה לאחי נצרת שאני ממשיך וחתמתי לעוד עונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים