שתף קטע נבחר

חזרה גנרלית מוצלחת: 0:3 לצרפת על סקוטלנד

במשחק האחרון לפני היורו הביסו השחקנים של דידייה דשאן 0:3 את הסקוטים החלשים. אוליבייה זירו (8,34) ולוריין קוסיילני (39, שער בכורה בנבחרת) כבשו. עוד משחקי ידידות: קרואטיה- סן מרינו 0:10, אוסטריה - הולנד 2:0, סלובקיה - צפון אירלנד 0:0

החזרה הגנרלית הסתיימה בהצלחה: שישה ימים לפני שתארח את נבחרת רומניה במשחק שייפתח את יורו 2016, הביסה נבחרת צרפת את סקוטלנד 0:3 במשחק הכנה אחרון לקראת אליפות אירופה.

 

הטריקולור פתחו את המשחק בסערה ואוליבייה ז'ירו כבש שער נפלא בעקב (8) מבישול של בקארי סנייה. ז'ירו השלים צמד לאחר שהשתלט על ריבאונד מבעיטה של דימיטרי פאייה (34). לוריין קוסיילני כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת צרפת (39) לאחר קרן של דימיטרי פאייט.

 

הצרפתים חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הצרפתים חוגגים(צילום: AFP)

 

הצרפתים נרגעו במחצית השנייה, אבל גם בהילוך שני המשיכו להרשים ולהגיע להזדמנויות. בעיטה חופשית של פוגבה (63) מצאה רק את הקורה. הסקוטים מנגד היו חלשים מאוד ולא סיכנו אפילו פעם אחת את השער של הוגו לוריס.

 

 

מהלך המשחק

8': שער! 0:1 לצרפת. בקארי סנייה פרץ מימין והעביר כדור רוחב לרחבה, אוליבייה ז'ירו המשיך עם העקב פנימה

 

17': קינגסלי קומאן בעט מ-20 מטרים, מרשל היה במקום.

  

34': שער! 0:2 לצרפת! דימיטרי פאייט בעט מ-16 מטרים, מרשל הדף לא טוב, ז'ירו השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב.

 

קוסיינלי חוגג את הראשון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קוסיינלי חוגג את הראשון(צילום: רויטרס)

 

39': שער! 0:3 לצרפת! פטריס אברה הגיע לקרן של פאייט, נגח את הכדור ללוריין קוסיינלי שהמשיך לרשת.

 

 (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
(צילום: גטי אימגס)

 

53': אדיל רמי נגח אחרי קרן מדויקת, השוער הסקוטי עצר

 

54': חצי הזדמנות לסקוטים: אנייה המחליף הגביה כדור לסטיבן פלטשר, שלא הצליח לנגוח את הכדור.

 

63': פול פוגבה בעט בעיטה חופשית מושלמת... שהלכה לקורה.

 

79': עוד בעיטה חופשית של קשר יובנטוס, הפעם הכדור שיפשף את המשקוף.

 

פוגבה וז'ירו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פוגבה וז'ירו(צילום: רויטרס)

 

הרכבים

צרפת: הוגו לוריס; בקארי סנייה, אדיל רמי, לוריין קוסיינלי, פטריס אברה (לוקה דין, 83) ; פול פוגבה, אנגולו קאנטה (מוסא סיסוקו, 88), בלייס מטויודי (יוהאן קבאיי, 69) , דימיטרי פאייט (אנתוני מרסיאל,45), קינגסלי קומאן (אנטואן גריזמן, 45); אוליבייה ז'ירו (אנדרה פייר ז'יניאק, 63)

 

סקוטלנד: דיוויד מרשל; ראסל מרטין, גרנט הנלי, אנדרו רוברטסון (צ'רלי מולגרו, 46) , גורדון גריר; דארן פלטשר, ג'יימס מק'ארתור (בארי מקיי, 86)  ,רוברט סנודגראס (סטיבן קינגסלי, 66) , שון מלוני (איקצ'י אנייה, 46);  מאט ריצ'י, סטיבן פלטשר (סטיבן נייסמית, 56);

 

קרואטיה - סן מרינו 0:10

הנבחרת של אנטה צ'א'צי'ץ בחרה לחתום את ההכנות שלה לטורניר בצרפת במפגש קליל מול סן מרינו וחגגה ניצחון 0:10. מריו מנדז'וקיץ' וניקולה קליניץ' השלימו שלושער כל אחד במשחק שבו כבר אחרי 40 דקות הראה לוח התוצאות 0:6. מרקו פיאצה כבש ראשון בדקה העשרים ובתוך חמש דקות מנדז'וקיץ' וסרנה מצאו את הרשת מצמד בישולים של פרישיץ' סרנה גם הוא בישל פעמיים למנדז'וקיץ' ופרישיץ' הוסיף בעצמו לפני המחצית. חמש דקות לאחר ההפסקה, איבן ראקיטיץ' עלה על הלוח קליניץ' שעלה מהספסל כבש שלוש פעמים. זה הניצחון הגדול בתולדותיה של קרואטיה.

 

אוסטריה - הולנד 2:0

נבחרת אוסטריה תחל את דרכה ביורו בעוד עשרה ימים ואת המבחן האחרון לקראת הטורניר היא קיימה נגד הולנד שכידוע, לא תהיה בצרפת. דווקא האורנג' נראו נחושים יותר ועלו ליתרון בדקה התשיעית מנגיחה של וינסנט יאנסן שהשלים שער שלישי בארבעת משחקיו האחרונים בנבחרת. אוסטריה לא ביצעה חילופים במחצית וספגה שוב מרגליו של ג'ורג'יניו ויינאלדום (66) שקבע 0:2, תוצאה שנשמרה עד סיום המשחק.

 

דיוויד אלאבה מול ויינאלדום, אכזבה לאוסטרים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דיוויד אלאבה מול ויינאלדום, אכזבה לאוסטרים(צילום: EPA)

 

סלובקיה - צפון אירלנד 0:0

שתי נבחרות נוספות שיהיו ביורו הן סלובקיה וצפון אירלנד, שנפרדו הערב בתיקו 0:0. סלובקיה, שתפגוש בשלב הבתים את אנגליה, וויילס ורוסיה, באה לאחר הניצחונות המרשימים 1:3 על גרמניה וגאורגיה ומנגד גם צפון אירלנד נראתה טוב ב-0:3 על בלארוס. כנראה שהראש של שתי הנבחרות כבר בצרפת כי הן לא הצליחו למצוא את הרשת וסיימו בתיקו מאופס.


פורסם לראשונה 04/06/2016 21:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים