שתף קטע נבחר

צילום מסך

"חיכיתי לרגע הזה כל חיי"

גרביניה מוגורוסה התקשתה להסתיר את ההתרגשות לאחר זכייתה ברולאן גארוס "לשחק מול סרינה זה הגמר המושלם". סרינה ווילאמס: "עשיתי הרבה טעויות"

ספרד שוב חוגגת על החימר. בעוד שכולם היו רגילים עד היום להישגים של רפאל נדאל על החימר, הגיעה לה היום (ש') גרבינייה מוגורוסה והניפה את תואר הגראנד סלאם הראשון בקריירה שלה עם הזכייה ברולאן גארוס, לאחר ניצחון גדול של 5:7, 4:6, על הטניסאית הבכירה בעולם סרינה וויליאמס.

 

חוץ מהפרס הכספי הנאה של 2 מיליון יורו, מוגורוסה זכתה ב-2000 נקודות דירוג, שיעלו אותה למקום השני בעולם. היא הספרדייה הראשונה שעושה זאת מאז ארנצ'ה סנצ'ס ויקאריו ב-1996.

 

מוגורוסה והגביע (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מוגורוסה והגביע(צילום: gettyimages)

 

"אני כל כך מתרגשת", סיפרה מוגורוסה בסיום. "קשה לי להגיד בהרבה מילים איך אני מרגישה עכשיו, וכמה זה היה חשוב בשבילי, כי עבדתי כל החיים להגיע לרגע הזה, והנה אני פה עכשיו והוא הגיע". "אני רוצה להודות לסרינה, כי לשחק גמר רולאן גארוס, מול אחת הטניסאיות הטובות בעולם, זה הגמר המושלם ולכן אני מאוד שמחה. סרינה היא שחקנית מאוד חזקה, וניסתה להחזיר את כל הכדורים. אני ניסיתי לתת מאבק כמה שאני יכולה", אמרה האלופה הטרייה.

 

"ניצחתי את סרינה כאן ברולאן גארוס לפני שנתיים, וכל משחק מולה עזר לי להכנה לקראת המשחק, אבל גם קיבלתי עזרה מהקהל הרב שבא לעודד אותי, כי אצלנו בספרד זה מסורת על חימר, כשיש לנו את רפאל נדאל. רוצה להודות לצוות שלי, למשפחה, וכל מי תמך בי". זמן קצר לאחר הזכייה, צייץ נדאל ברכות לאלופה הטרייה: "ברכות על הניצחון שלך ברולאן גארוס. חדשות נהדרות לטניס הספרדי".

 

סרינה ווילאמס (צילום: AP) (צילום: AP)
סרינה ווילאמס(צילום: AP)

 

בקול חנוק ועל סף דמעות, הצליחה סרינה להשחיל כמה מילים בצרפתית, עד שהגיעה למסיבת העיתונאים וסיפרה: "היום הזה הראה לי כמה באמת אני צריכה לשחק את הנקודות הגדולות היטב, כי זה מה שעשתה מוגורוסה ולכן היא ניצחה". "עשיתי היום הרבה טעויות, אולי כי לקחתי יותר מידי סיכונים, אבל היא הכתה חזק והלכה על כל הקופה עם ווינרים וזה פשוט עבד בשבילה. עכשיו המשחק הזה נגמר מבחינתי, אני אנתח ואראה מה אני יכולה ללמוד מזה, כדי להמשיך ולהשתפר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
גרבינייה מוגורוסה
צילום: gettyimages
מומלצים