שתף קטע נבחר

דיווחים: ג'יימי וארדי סיכם בארסנל

החלוץ יעבור לתותחנים תמורת 20 מיליון ליש"ט וירוויח 120 אלף פאונד בשבוע, כפול משכרו הנוכחי. על פי דיווחים, העדיף את הצעתם על פני ליברפול, בסוף העונה הצהיר: "אשאר בלסטר"

העברת השנה בכדורגל האנגלי? באנגליה מדווחים כי ג'יימי וארדי, כוכבה של לסטר שהוביל אותה לאליפות היסטורית, יעבור לארסנל תמורת 20 מיליון ליש"ט.

התותחנים צפויים להשלים את העסקה מחר (א') ולהציג את החלוץ כבר ביום שני, לפני שייחל יורו 2016 בו ייקח חלק עם נבחרת אנגליה.

 

על פי הדיווחים בממלכה, סגנית אלופת אנגליה הפעילה את סעיף השיחרור של החלוץ שעמד על  20 מיליון ליש"ט, וג'יימי וארדי סיכם את תנאיו במועדון. וארדי, 28, פרץ לתודעה העונה לאחר שכבש 27 שערי ליגה והוביל את השועלים לאליפות מפתיעה. החלוץ הצהיר בסוף העונה כי אינו מעוניין לעזוב את לסטר, ולהמשיך להוביל את המועדון בליגת האלופות. 

 

וארדי, יעבור ללונדון? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
וארדי, יעבור ללונדון?(צילום: רויטרס)

 

אך למרות ההצהרה, ההתעניינות בג'יימי וארדי לא פסקה והוא קיבל הצעות ממספר מועדונים באירופה ובאנגליה, כאשר ליברפול הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. אולם על פי דיווחים הוא סירב לעבור לאדומים מכיוון שלא ישחקו באירופה בעונה הבאה. התותחנים ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות ויכפילו את שכרו של וארדי שיעמוד על 120 אלף ליש"ט בשבוע. לא רע עבור שחקן שעד לפני מספר שנים כיכב בליגה השישית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים